Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.10.2013

Paczka od Avonu. A parcel from Avon


Jakiś czas temu forma Avon wybrała 10 blogów do współpracy.  Miedzy innymi mój :) Będąc zatem u rodziców nareszcie mogłam odebrać przesyłkę. Widziałam już na innych blogach, co firma rozsyła, wiec widziałam czego się spodziewać, ale i tak, takiej ilości się nie spodziewałam.

Some time ago Avon chose 10 blogs for collaboration. Inter alia my blog :) and visiting my parents I could pick up the parcel. I alreafdy saw on other blogs what the company was sending, so it wasnt a surprise for me, but still, I didnt expect this amount of stuff. 



- woda perfumowana Instinct
- krem ma dzień i na noc Anew E-Defence. Już są w użyciu i jak na razie sprawują się bardzo dobrze.

- eau de parfum Instinct
- day and night cream Anew E-Defebce. I already started to use them and so far so good.



Dużo produktów Planet Spa :)
- czarne mydło z Tureckich Łaźni
- maska do włosów z masłem Shea. Już ja kiedyś miałam i pisałam o TU. Opakowanie jest zmienione, ale skład ten sam.
- krem do rąk, stóp i łokci z masłem Shea. O nim naczytałam się sporo dobrego. Chętnie zatem sama przetestuję. 
- scrub do stóp i rąk z masłem Shea,
- olejek do włosów z oliwą z oliwek,
- Relaksująca mgiełka do pościeli Rumianek i Lawenda. Też już ją tez testowałam. Ładnie pachnie. Lawenda nie jest ostra.

Lots of Planet Spa products :)
- black sopa from Turkish Baths,
- Shea Butter hair mask. I already had it some time ago and wrote about it HERE. The design is a bit diferent, but the ingredients are the same.
- hand, foot and elbow cream. I read lots of good things about it. I'll gladly try it myself.
- hand and foot scrub with Shea butter,
- hair oil with Olive oil
- relaxingCamomile ^ avender pillow mist. I have already tried it. Smells nice and the lavender is not too strong.



Na koniec trochę kolorówki.
- kredka do oczu z gąbeczką czarna. 
- poczwórne cienie do powiek Stone Taupes. Piękne cienie! Zdecydowanie moje kolory. Zamówiłam też Berry Love. Pokażę je dokładnie w jednym poście.
- szminka Ultra Colour w odcieniu Berry Berry Nice. Soczysta czerwień to nie do końca mój kolor, ale zamówiłam też inny odcień. Pokażę je obie razem na ustach w najbliższym czasie.
- błyszczyk Crystal Lilac. To jest za to bardzo mój odcień. Taki brudny róż/mauve. 
- tusz z Mega Effect w odcieniu Blackst Black. Najdziwniejszy tusz jaki widziałam  Aż strach używać :p

And some colour cosmetics.
- black eye liner
- true colour eyeshadow quad Stone Taupes. Lovely shadows! I already tried them. Those are definitely my colours. I also ordered Beery Love and will show both of them in a separate post.
- Ultra Colour lipstick on Berry Berry Nice shade. What a juicy red. Not my shade really, but I ordered a different one as well. Will show them together in the near future.
- Crystal Lilac lip gloss. This is my shade. light, dirty pink/mauve.
- Mega Effect mascara in Blackest Black./ This must be the weirdest mascara I have seen. I am scared to use it :p




Otrzymałam również wielka torbę. Miękka, duża i bardzo pojemna. Rączki mogłyby być trochę dłuższe, aby można było ja wygodnie zawiesić na ramieniu. Kolor czarno-pomarańczowy.

I also received a huge bag. Soft, spacious and big. It could have longer ears that way i would be more comfortable to wear on the shoulder. One side is black, the other side is orange.

O czym chciałybyście poczytać w pierwszej kolejności?

What would You like to read about first?

23 komentarze:

  1. Faktycznie dość spora paczuszka i ta torebka prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A widziałam tą paczuszkę już u innych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko pozazdrościć takiej paczki. Miłego użytkowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego testowania :)
    Bardzo przyjemna paka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paczuszka, udanego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. no paczuszka sporo więc będziesz miała co testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawią mnie produkty z linii Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka i woda to super sprawa. Kiedy Avon szukał?, kurcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś w lipcu chyba.... nie pamiętam :)

      Usuń
  9. Z Planet Spa z serii z masłem shea kupiłam ostatnio maskę do rąk i stóp ;)
    Aczkolwiek byłam pewna, że kupuje krem do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj zazdroszczę, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. same cudowności z tego AVONU, aż mi poważną ochotę zrobiłaś na złożenie zamówienia. szczególnie zainteresowało mnie czarne mydło.PS: Serdecznie zapraszam do siebie na rozdanie
    www.womanadvice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. to chyba tylko ja torebki nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna paczucha :)
    Też mam te cienie stone taupes, w sumie fajne, ale mogły by być lepiej napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  14. No no, niezła ta paczuszka.:)
    Zapraszam na rozdanie: http://hersentences.blogspot.com/2013/10/candy-czy-rozdanie-co-kto-woli.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie zastanawiam się nad tą mgiełką do pościeli. Zapach długo się trzyma? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, nie wiem. Nie psikałam bezpośrednio na pościel. Psiknęłam kilka razy w pokoju i poszłam spać :p Przyjemnie się zasypiało, ale nie wiem jak długo pachnie. Jest raczej delikatna.

      Usuń
  16. super ,ja uwielbiam Planet Spa w każdym rodzaju :)a z chęcią poczytałabym o cieniach gdyż jeszcze tych poczwórnych nie testowałam wole pozna oponie zanim zakupię ...

    OdpowiedzUsuń
  17. o proszę, gratuluję :) ale będzie recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna paczka, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj chciałabym dostać taka paczkę;) Tylko szkoda, że nie ma lakierów do paznokci, to byłoby co oglądać na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez miałam nadzieje na jakieś nowe lakiery :p

      Usuń
  20. Posiadam ten krem do rak z masłem shea jest świetne. Również to czarne mydło super nawilża i oczyszcza skóre , mogłoby tylko miec ladniejszy zapach ;) Mgiełka do poscieli rewelacyjna :) polecam ;)

    OdpowiedzUsuń