Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.10.2013

Ombre po raz pierwszy i Różowa Wstążka. Ombre for the first time and a Pink Robbon.

Pewnie wiele z Was wie, że październik jest miesiącem Świadomości Raka Piersi. W związku z tym na paznokciach zagościła Różowa Wstążka. A że nie mogłam zdecydować się na jeden różowy lakier, wykorzystałam ich aż 5 :)
Wstążeczkę wykonałam za pomocna holograficznej, różowej folii transferowej. Szkoda, że nie widzicie jak pięknie odbija światło.


Many of You probably know that October is a Breast Cancer Awareness month. Because of that I have a Pink Ribbon on my nails. And since I couldn't decide which shade of pink I want on my nails, I god 5 of them :)
For the ribbon I used holographic, pink transfer foil. Pity You cannot see how lovely it reflects the light.



A oto wykonawcy:
Starring:


- folia transferowa/transfer foil

Na zdjęciu nie ma bazy, top coatu i kleju do folii ;)
Base coat, top oat and foil glue is not on the photo ;)

34 komentarze:

  1. Wow , ta folia transferowa wygląda niesamowicie ! No i jaka fajna inicjatywa z tą wstążką.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten odcień różu z avon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, piękny. Ale najgorszy w obsłudze z tej piątki.

      Usuń
  3. piekne paznokietki, rozowa wstazka zawsze kojazy mi sie z Breast Cancer Research..
    Wspanily pomysl xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. ..oczywscie..wrzucilam zajwake Twojego post na 'Polskich Blogach Kobiecych na Swiecie..oczywiscie, bo Twoje pazurki sa najpieknijsze xxxx

    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. super mani :) ale napewno musiałaś się długo namęczyć z wycinaniem tej wstązki z folii :D ale warto było ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej się nie wycina :) Maluje się klejem wzorek na paznokciu i folia się idealnie na nim odbija (przykleja). Nigdzie więcej.

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba, na prawdę wszystko jest genialnie do siebie dobrane. A folia transferowa stała się jeszcze bardziej moim marzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne mani, bardzo mi się podoba :)
    a kolorki dobrałaś bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt z tą folią, fajnie wyszło. Na Fb widziałam wstążkę namalowaną na piaskach też fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie to wygląda, jeszcze nigdy nie miałam mani takiego typu.

    OdpowiedzUsuń
  10. pazurki świetne, fajnie, że poruszyłaś temat raka piersi...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne ombre, tylko ja bym dała bardziej różowy lakier na paznokciu palca serdecznego, ten trochę zbyt nudziakowy. Chyba, że nie masz takiego, ja w sumie nie wiem czy bym znalazła u siebie 5 odcieni jednego koloru.
    A wstążeczka super wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie nie mam nic takiego pośredniego. Najwięcej mam tych mocnych róży, jak ten z Essence.

      Usuń
  12. Pięknie wyszło ;) Musze kiedyś zrobic sobie ombre w tym stylu bo jeszcze nie próbowałam ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny mani! :-) Taki minimalistyczny a taki urzekający :-)
    Mi też się spodobał ten kolorek z Avonu, ale jeszcze nie miałam żadnego z tej firmy i nie ukrywam, że jestem strasznie ciekawa, bo koleżanka kupuje namiętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten lakier z Avonu <3 Zaciekawiłaś mnie tą folią transferową :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześlicznie to wszystko razem wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak się właśnie zastanawiałam co to za lakier na środowym palcu, a to nasz avonowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. miałaś superpomysł na wykorzystanie folii transferowej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowy manicure ;). I taki "na czasie" :)

    OdpowiedzUsuń