Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.10.2013

Misslyn - 551 Kiwi


Kiwi kojarzy mi się z wakacjami, a to taki jesienny kolor. W nieco zgniłkowej zieleni zatopione jest mnóstwo czerwonych, zielonych i złotych drobinek. Pięknie migoczą i dodają lakierowi jesiennego charakteru. 
Konsystencja rzadka, ale przyjemnie się nią maluje. Nie smuży, nie bąbelkuje, szybko wysycha. Dwie warstwy równo pokrywają paznokcie. Pędzelek wąski, okrągły i niezbyt długi, nabiera wystarczająca ilość lakieru. I chociaż wole te szerokie (mam szerokie paznokcie), to całkiem dobrze się nim maluje.
To mój pierwszy lakier Misslyn i jestem z niego w 100% zadowolona.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (odzywka Joko)



Kiwi is a very summery fruit for me, but this colour is perfect for fall. In a slightly khaki green we have lots of red, green and gold particles that sparkle and add the autumn feeling to the polish.
Consistency is runny but it's nice to work with. Doesn't smudge, bubble and dries fast. Two coats give a full opacity on the nails. The brush is thin, round and not very long, but holds enough polish. And though I like this big, wide brushes (I have wide nails), it is pretty comfortable.
This is my first Misslyn polish and I am 100% happy with it.
On photos: 2 coats + base coat (Joko nail conditioner)



Podoba się Wam taka zieleń?
Do You like this shade of green?

20 komentarzy:

  1. U mnie niestety w Hebe brak szafy Misslyn, a czaję się na ich piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciemne to kiwi, ale bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie to brudna zielen, ciekawy kolor, nie znam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  5. łał jaki fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor.. ślicznie migocze:D
    Nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy. Z pewnością zwraca uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy kolor, choć nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie wykończenie nie jest dla mnie, ale to bardzo oryginalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nazwa średnio trafiona ale lakier bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spotkałam się jeszcze z tymi lakierami ale ta zieleń faktycznie jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona! Mało spotykana zieleń,ale bardzo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie zupełnie się nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam tu nieco przypadkowo, ale ten wpis bardzo mi się przyda. takiego koloru szukałam! ;-)

    OdpowiedzUsuń