Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.10.2013

L`Occitane - szampon odbudowujący. Repairing shampoo.

Gdyby nie to, ze musiałam wykorzystać punkty w pewnym programie, to pewnie nigdy bym tego szamponu nie wypróbowała  Tym bardziej, ze teoretycznie szampon nie jest do moich włosów  Ale tez nie było wyboru. Wzięłam co było. W sumie dobrze, bo szampon mi się spodobał.

If I didn't have to use up my loyalty point on some probably I would never try this shampoo. Especially that theoretically this shampoo is not for my hair types. But there was no other ones to choose from, so I took that they had. And I did good, cause the shampoo is pretty nice.


L`Occitane Odbudowujący szampon do włosów suchych i zniszczonych.


"Szampon ten zawiera kompleks 5 naturalnych eterycznych olejków (dzięgiel, lawenda, geranium, paczula, ylang-ylang), które działając wspólnie pomagają odbudować, wzmocnić, zregenerować i zmiękczyć suche i zniszczone włosy. Roślinna baza zapewnia łagodne działanie myjące. Twoje włosy wyglądają zdrowo, promieniście i jedwabiście. Idealny szampon dla osób stosujących farby, trwałą ondulacje lub inne zabiegi wysuszające skórę głowy.

Produkt wolny od parabenów, syntetycznych barwników, aldehydu mrówkowego i jego roztworów, składników pochodzenia zwierzęcego, triklosanu, SLES, BHA. "

Opakowanie: Pękata, zielona butla wykonana z dosyć twardego plastiku. Ładna, prosta, estetyczna. Nie podoba mi się jedynie ta malutka nakrętka z klapką wielkości paznokcia. Nie wygodne to jest i tyle. Pojemność 300 ml.
Konsystencja żelowa, odpowiednia dla szamponu. Nie jest ani bardzo gęsta, ani rzadka. Szampon dobrze się pieni i nawet na moje długie włosy nie muszę nakładać go dużo. Jest wiec wydajny. 
Zapach mocno ziołowy. Wg mnie pachnie jak ziołowe syropy na kaszel :) Wyczuwam szałwię i jeszcze jakieś inne zielska. Zapach dosyć długo utrzymuje się na włosach pomimo nałożenia odżywki i serum. Mi to nie przeszkadza, bo ja ziołowe zapachy bardzo lubię.
Działanie: wg mnie jest to bardzo dobry szampon ziołowy. Świetnie myje włosy  nie wysusza ich i nie plącze. Dobrze się spłukuje nie pozostawiając na włosach żadnej wyczuwalnej warstwy. Po wysuszeniu włosy są miękkie i puszyste. Super regeneracji włosów nie zauważyłam, ale wyglądają zdrowo. I co ważne dla mnie - nie wywołuje łupieżu, dzięki czemu mogę go używać codziennie. 
Zdecydowanie kupiłabym, gdyby był tańszy. Niestety cena szamponu jest dla mnie stanowczo za wysoka. Może uda mi się ponownie zdobyć go za punkty :)




L `Occitane Repairing shampoo for dry and damaged hair.

The packaging: chubby, green bottle made of thick plastic. It'c nice and simple. I just don't like that little cap with the lid size of a nail. It's just so uncomfortable. Capacity 300 ml.
Consistency: it's a gel with a right for a shampoo thickness. It's not too thick or too runny. It foams well and even for my long hair I don't have to apply much, so it's quite efficient.



Fragrance is very herbal. It  reminds me herbal cough syrup :) I smell sage and some other weeds. It stays on the hair pretty long even though I apply hair conditioner and a serum on my hair. Not that I mind... I like the herbal scent.
Result: I think it is a very good herbal shampoo. It washes the hair very well without drying or tangling them. Rinses good, doesn't leave any residue and after drying the hair are soft and light. And whats important for me - doesn't cause any dandruff, so I can use it every day.
I would definitely buy it again if it was cheaper. Unfortunately the price is far too high for me. Maybe I'll have some points again to use :)

Skład/Ingredients:

6 komentarzy:

  1. miałam jego próbkę, genialny szampon! odżywkę spróbuj także dobra

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jego próbkę, muszę wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety jeszcze się z nim nie spotkałam aczkolwiek sama teraz używam ziołowych szamponów i na razie odstawiłam odżywki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam miniaturkę tego szamponu i bardzo jestem zadowolona. Szampon jest drogi ale bardzo wydajny, jak zużyję tą miniaturkę to sprawię sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam, ale jakoś nie specjalnie mnie zachwycił, a skład z pewnością nie jest naturalny. Nie przepadam za tą marką. Chlubią się naturalnością produktów, a wcale tak nie jest :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesting producto! Great review!

    xoxo!!!

    OdpowiedzUsuń