Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.10.2013

Koronka idealna. The perfect lace.


Od dłuższego czasu przyglądałam się wszelkim koronkowym wzorom na paznokciach i im więcej ich widziałam, tym bardziej chciałam też takie mieć. Próbowałam malować coś pędzelkiem, ale wychodziło tak, że od razu zmywałam. Stemple byłyby idealne, gdyby tylko pasowały na moje szerokie paznokcie...

Since quite a long time I was looking at all kinda of lace patterns on nails and the more I saw the more I wanted to have it on my nails too. I  tried to paint some with a thin brush, but I was removing everything right away. The stamps would be cool, if only they were wide enough to fit my big nails....



Aż trafiłam na taka oto śliczną folię transferowa :). I co? I jest idealna! Mogę sobie sama wybrać co chce mieć na każdym paznokciu i nie mam problemow z pokryciem całej płytki, bo taśma ma aż 4 cm szerokości (i ponad metr długości . Jedyny problem w trwałości. Szybko się ściera z końcówek. Ale myślę że to moja wina, bo nakładam zbyt grubą warstwę kleju.... no i muszę przetestować rożne top coaty.



Until I found this gorgeous transfer foil :) And it is perfect! I can choose what I want to have on each of my nails and I don't have any problems covering the whole nail no matter how big it is as the foil is 4 cm wide (and over a 1 m long). The only problem is that it doesn't last long. It disappears from the tips pretty fast. But I think it could be my fault, 'cause I apply too thick layer of glue... and I have to try other top coats.




Folia obija się idealnie, jedynie na kciuku coś poszło nie tak ;)

The foil transfers to the nail perfectly. Only on my thumb something went wrong ;)



A tu po raz pierwszy na blogu prawa dłoń:

And for the first time on blog my write hand:





Bazowy lakier to pokazywany niedawno Avon On Point Blue. Świetnie się tu spisał. Z daleka paznokcie wyglądają na ciemne granatowe, dopiero po przyjrzeniu się widać delikatny koronkowy wzorek. 

The base colour is Avon On Point Blue that I was showing You few days ago. It did a great job here. From a distance the nails look like navy blue. You have to have a closer look to see that lovely lace pattern.

34 komentarze:

  1. Świetny efekt ! Chyba w końcu skusze się na tą folie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie idealna! ja się cieszę, że na moje pazurki płytki stykają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie to wygląda! Chcę!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor podkładowy mi się podoba, ale ta koronka już nie trafia w moje gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie! fantastycznie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdobienie! Granat i koronki to coś co lubię najbardziej. Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna koroneczka, ale mimo wszystko jestem zwolenniczką własnorecznych zdobień :) czy też cudzoręcznych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna ta folia :) z chęcią zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rozwiązanie. Wyszło bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne są:)
    Jestem ciekawa jak wyglądałaby na nudziaku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nudziaku (prawie) tez będzie... tylko trochę inaczej ;)

      Usuń
  11. Przepiękny efekt i faktycznie na właściwie każdym kolorze paznokci będzie wyglądał wyjątkowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Napisz mi proszę gdzie je dorwałaś, gdzie je mogę kupić? To idealne zdobienie dla mnie! Kocham koronki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ebay'u :)
      Na allegro tez chyba je widziałam, ale wychodzą drożej.

      Usuń
  13. Ale pięknie! Fajna sprawa z taką folią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jacie znakomicie :D a ta folia najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest idealna, bez wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie całość wygląda tak bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycasz mnie swoimi dziełami ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, ale efekt. super ta folia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wzór, muszę się rozejrzeć za foliami z ażurowymi motywami ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę taką folię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tym zdobieniu <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna ozdoba pazurków :>

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo bardzo ładnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for your post! The manicure became glamorous with such lace patterns. Did you buy it in Avon? I saw something like this in catalogues. As far as I remember it was plain stickers for nails but not a transfer foil roll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think it is a nail sticker in Avon and I didn't try them.
      What I used is a transfer foil. You can get those on for example on Ebay, or online shops with nail decorations.

      Usuń
    2. Thank you for your answer. I'm sorry, can't understand Polish... so I've posted my message twice accidentally.

      Usuń
  25. szkoda, że nie napisałaś gdzie kupiłas taka super folie transferową i jak ja nakładać bo ja akurat nie mam zielonego o tym pojęcia atakie pazurki bardzo chciałabym mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Folie kupiłam na Ebay'u. Potrzebny jest do niej specjalny klej. Nakłada się go na pomalowane lakierem (i suche) paznokcie, a gdy zmieni kolor z białego na bezbarwny przykładasz folie wzorkiem do dołu i mocno przyciskasz. Nadruk zostaje na paznokciach a folie już bez nadruku ściągasz. Na Youtubie jest sporo tutoriali :)
      Fajna sprawa, tylko nietrwala.

      Usuń