Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.10.2013

Kiko - 216 Satin Pastel Pink.


Cóż za piękny odcień różu. Takie delikatny... no i te drobinki! W buteleczce wyglądają jak shimmer i w sumie na paznokciu też. A na zdjęciach w powiedzeniu to raczej glass flecki. Tak, czy inaczej są cudne. 
Lakierem dobrze się maluje, chociaż pierwsza warstwa smuży. Przy drugiej wygląda już ładnie, ale nałożyłam jeszcze trzecia, cieniutką warstwę żeby całkowicie wszystko wyrównać. Schniecie dobre, pędzelek raczej wąski. Konsystencja średnio gęsta.
Na zdjęciu: 3 warstwy + baza (Avon Revitacool Base Coat)



What a lovely shade of pink. So delicate... and look at those little bits! In a bottle they look like shimmer and on the nail as well. But now on the close up photos they look like glass flecks. Either way they are gorgeous.
And the polish is nice to work with, though the first coat can smudge. Second coat makes it all look better, but I still applied a third thin coat just to make it all even. It dries ok, the brush is thin, consistency medium thick.
On photos: 3 coats + base coat (Avon Revitacool Base Coat)



Ostatnio nosiłam same ciemne i mocne kolory i aż dziwnie się czułam z takim delikatnym lakierem :)

Lately I had on my nails dark and intensive colours and I felt weird with such a delicate polish :)


20 komentarzy:

  1. ja lubiętakie klimaty musze sobie zafundować jakiś lakier z tej firmy tyle pięknych kolorków mająw swojej ofercie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :) Przypomina mi Rimmela Salon Pro z Lycrą też w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie jaśniutkie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powiem, że mi się nie podoba. Taki...księżniczkowy jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny :D ja bym do niego dodała jakieś kwiatki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki w zasadzie róż w okolicach nude ;) Ładnie wygląda z tymi drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten shimmer mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że ma te drobinki bo przynajmniej coś się dzieje, tak to by był za "nudny" ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Na paznokciach wygląda dużo lepiej niż w butelce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba, lubię lakiery z takimi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "What a lovely shade of pink" - this was exactly what I thought after I've seen your photos :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały odcień :D Podoba mi się taki efekt zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomimo że nie przepadam za tego typu lakierami to ten jest na pawdę przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor przepiękny, ale ja osobiście nie lubię drobinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest piękny, takie kolory mogłabym nosić codziennie :)

    OdpowiedzUsuń