Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.10.2013

Halloweenowe pajaki. Halloween spiders.


Dzisiaj Halloween. Pokażę więc ostatni manicure w tej tematyce w tym roku. Wykonany został na konkurs. Wygrała oczywiście lepsza praca, ale zawsze fajnie jest wziąć udział :)

Since today is Halloween I will show You my last manicure in this topic. I did it for a contest. A better mani won of course but it is always cool to participate :)


Bazą jest zwykły biały lakier. Gdy ten wysechł nałożyłam za pomocą pogniecionej folii (saran wrap) odrobinę szarego lakieru Golden Rose 348dla uzyskania bardziej mrocznego i jakby przybrudzonego tła. Pajęczyny, pająki i krew malowałam farbkami akrylowymi. Na serdecznym palcu do wykonania pająka użyłam ćwieków pomalowanych na czarno. 
Całość utrwaliłam top coatem Golden Rose Gel Look.

The base is a pline white polish. When it dried I applied some Golden Rose 348 grey polish using balls of foil (saran wrap) to achieve the effect of more dark and kinda dirty background  The spiderwebs, spiders and blood I painted with acrylic paint. For the big spider on the ring finger I used studs that I painted black.
Everything sealed with Golden Rose Gel Look top coat.




Obchodzicie Halloween? Bo ja nie.
Do You cerebrate Halloween? I don't.

17 komentarzy:

  1. wow świetny pomysł i super wykonanie dają nastrój

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wykonanie! Pająki bardzo realistyczne, aż się boję ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!! Ale super! Genialnie, nie mogę oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę bardzo fajnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie obchodzę halloween mimo, że podobają mi się takie eventy tematyczne, ale jestem zdania, że w Polsce ten dzień nie przejdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fuj nie lubie pajakow :) ale zdobienie bardz precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o mamo, tego grubego pająka aż się wystraszyłam, świetna ma dupkę :D bardzo realistycznie zmalowane ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nie potrafiłabym mieć takich pająków na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałabym wrażenie ze po mnie chodzą prawdziwe i bym panikę siała ... nawet ich nie dotknę klapkiem bleeee, ale mani wykonane ekstra...

    OdpowiedzUsuń
  10. zdobienie znakomite :D te pajączki są tak bardzo realistyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, jak prawdziwe :D super !

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo realistyczne te Twoje pajączki... nie przepadama :D ale mani wspaniały mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  13. nie obchodzę także. Ale mani jest arcydziełem, boski! :)

    OdpowiedzUsuń