Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.10.2013

Gradient i czarne ćwieki DIY. Gradient and black DIY studs.


Czarny gradient na jasnym intensywnym lakierze chodził po moje głowie od jakiegoś czasu. Jako jasny kolor posłużył mi tu Avon Lime Splatter. Gradient wykonałam czarnym lakierem Cliché Gótico. Do tego dodałam czarne ćwieki. Całość pokryta top coatem NYC Turbo Dry Top Coat.
Powiem Wam, że całość wyszła dokładnie tak, jak to sobie wymyśliłam. Ale jakoś nie specjalnie dobrze czułam się z takimi paznokciami. 

Black gradient on top of intensive, bright colour was in my mind for a while. As the light colour I used Avon Lime Splatter. The black one is Cliché Gótico. I added to it some black studs and sealed everything with NYC Turbo Dry Top Coat..
Have to say that it did come out the way I saw it in my head. But I didn't feel completely comfortable with it. 



Czarne ćwieki można zrobić samemu ;) Wystarczy pomalować jakiekolwiek ćwieki (w moim przypadku srebrne i złote) czarną farbką akrylową i poczekać aż dobrze wyschnie. Można też użyć czarnego lakieru, ale nie mam pewności, czy ten nie będzie się rozmazywał przy nakładaniu top coatu. 

Black studs You can make on Your own ;) Just paint whatever studs You have (mine were silver and gold) using black acrylic paint and wait till it's dry. You can also use black nail polish, but I am not sure if it wont smudge under the top coat. 



25 komentarzy:

  1. świetne połączenie kolorów i te kropki nadają charakteru

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny gradient i genialne połączenie kolorów :-) Bardzo fajny pomysł z tymi ćwiekami.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny efekt :D ! bardzo ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny efekt, taki zupełnie inny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak idealnie wycieniowane, piekne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te czarne ćwieki wyglądają świetnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie wyglądają genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny efekt :) ćwiczę cały czas, aż wreszcie uda mi się zrobić taki gradient, który mi się będzie podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. doskonałe połączenie! bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie! wygląda troszkę jadowicie ale baaardzo moim stylu ^^
    te ćwieki również świetnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest po prostu zajebiście ;] strasznie mi się podoba to połączenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny mani :] Połączenie kolorów bardzo w moim guście, a ćwieki idealnie uzupełniły mani :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny pomysł z tymi ćwiekami :) i zdobienie ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaram sie :d patrze i napatrzec sie nie moge

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi to połączenie kolorków się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Połączenie tych kolorów z dodatkiem ćwieków daje rewelacyjny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Paznokcie wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. efekt ciekawy, a te czarne ćwieki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń