Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.10.2013

Golden Rose - Holliday 54


Tak patrzę na ten lakier na paznokciach i stwierdzam, że piaskowe lakiery z brokerem są chyba nie dla mnie. Przynajmniej nie na co dzień i nie na wszystkich paznokciach. A może to tylko ten tak ma, bo spodziewałam się czegoś bardziej matowego, a on błyszczy jak szaleniec. Idealny będzie na Sylwestra. Widziałabym go też jako dodatek na jednym, lub dwóch paznokciach. 

I am looking at this polish and I have to say that those glitter sand polishes are not for me. At least not for everyday use and on all nails. Or maybe it is just this one, because I was expecting something more mate and it shines like hell. It is gonna be perfect for New Years party. Or just on one or two nails as an accent.



Konsystencja lakieru jest przyjemna, nie smuży, szybko schnie. Kryje całkowicie przy dwóch warstwach. Trwałość jak na brokat nie jest powalająca. Na trzeci dzień miałam starte końcówki i mały odprysk na jednym paznokciu.
Kolor jest bardzo ciekawy. W buteleczce wygląda na szaro-fioletowo. Na paznokciu wychodzi jaśniej, bardziej srebrno, ale nadal z wrzosowymi tonami. 
Na zdjeciach: 2 warstwy + baza (Avon gel base coat)

The consistency is nice, it doesn't smudge, dries fast. It gives a full opacity with two coats. As for a glitter polish it doesn't last long on nails. On the third day I already had tip wear and a little chip on one nail. The colour is very interesting  In the bottle it looks like purple-grey. On the nails its much lighter, more solver but still with some lilac tones.
On photos: 2 coats + base coat (Avon gel base coat)



Lakier możecie oglądać dzięki uprzejmości sister, bo to jej własność :p

You can look at this polishs thanks to sis, as it is her property :p

20 komentarzy:

  1. Kojarzy mi się z opiłkami z chemii :D
    Faktycznie lepiej będzie wyglądał na 1 może 2 paznokciach, jako dodatek to jakiegoś wzorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! nieco podobny do p2 strict :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest :).
    Ja jestem jak najbardziej na tak, bo od czasu do czasu lubię kiedy tyle się dzieje na paznokciach i można to stworzyć za pomocą jednego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wygląda :) na pierwszych zdjęciach myślałam, że ten lakier jest tylko na serdecznym paznokciu, a na reszcie srebro ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam słabość do piasków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowny! Taki gnieciuch z folii aluminiowej :D
    Po wypłacie uderzam na stoisko Golden Rose po piaskowce, coś czuję, że zachwycą mnie bardziej niż Wibo, który opisywałam u siebie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny lakier. Lubię piaski.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go i uwielbiam :D a w przypadku do ciebie najbardziej kocham właśnie lakiery piaskowe własnie z brokatem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie się prezentuje i te brokaciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A według mnie lakier wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń