Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.10.2013

Fioletowe plamy i nowy nagłówek. Purple blobs and a new headline :)


Dzisiaj wzorek szybki i bardzo łatwy do wykonania. Na mokry jeszcze lakier ciapamy innym lakierem kropy, które to powoli się rozlewają i wtapiają w lakier bazowy. Nie ma nic prostszego :)
Ale jest jeden wielki minus - całość bardzo długo schnie, gdyż mokrego lakieru (właściwie dwóch lakierów) jest całkiem sporo. Wydaje mi się też że fajniej by wyglądała z większa ilość mniejszych ciapek.

Today's manicure is simple and fast to do. We simply need a coat of wet polish and then we drop little drops of the second colour. The drops will spread and sink into the base color. There is nothing simpler :)
But there is a big minus - the whole thing dries pretty long as the layer of wet polishes is pretty thick. And I think that the effect would be better with more, but smaller blobs.

Lakier bazowy to Avon Plum Seduction. Jasny fiolet to P2 540 Poetic. Nie nakładałam top coatu, gdyż nie było takie potrzeby.

The base colour is Avon Plum Seduction. The light purple is P2 540 Poetic. I didn't add any top coat as there was no need for it.


***

Przy okazji zmieniłam wreszcie nagłówek. Miał być inny, ale wydawał mi się za duży  Wole takie mniejsze. Jak teraz to wygląda? Nie za ciemno?
Poprzedni był taki:

I also change the headline... finally. It was supposed to be different one, but it seemed to big. I prefer those smaller ones. How is it now? Not too dark?
The previous one looked like this:



25 komentarzy:

  1. Genialny pomysł! Taki prosty, a taki efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten nagłówek bardzo mi się podoba! i wcale nie jest za ciemny ;) też wole te mniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mani jest cudowne :D a nagłówek zdecydowanie lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te kolory kojarzą mi się z landrynkami i milką! :D
    fajny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. niby to proste, ale wątpię żeby wyszło mi tak idealnie jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek jak dla mnie ok. Świetne mani- sama bym nie wpadła na takie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł! ale chyba nie dla mnie takie czekanie aż całość wyschnie :<

    OdpowiedzUsuń
  8. ekstra! ;] fajnie się rozpływa ten jasny

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny nagłówek bloga!
    co do mani,kropy świetne,spróbuję kiedyś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super pomysł na mani, będę musiała wypróbować :)
    A nagłówek mi się podoba, chociaż może nieco zbyt czarno?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagłówek zdecydowanie lepszy ;)
    A pazurki fantastyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy pomysł z tym wzorkiem :) chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi się takie duże 'ciapy' podobają...chociaż jeśli długo schną to niestety nie moja bajka :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie muszę spróbować, bo super to wygląda. Nagłówek- zmiana na wielki plus:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny nagłówek, jednak nie pasuje mi te czarne tło :P
    i ciekawy pomysł na wzorek. ja swego czasu próbowałam w wodzie ciapać lakierami i moczyć palce. ale za dużo babrania sie xd

    OdpowiedzUsuń
  16. спасибо огромное! обязательно попробую так сделать!

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy pomysł na zdobienie :) fajnie się te plamki rozlały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czadowe te mani, muszę wypróbować :)
    Nagłówek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy efekt :)
    Zaskakujące jest, że mimo tak sporej ilości żaden z lakierów się nie zapowietrzył

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny manicure, te plamy wyglądają jak takie kamienie np na ozdobnych ścieżkach w ogrodzie, nie wiem czy wiesz co mam na myśli, ale to było moje pierwsze skojarzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :) Rzeczywiście tak wyglądają :p

      Usuń
  21. ale świetny pomysł! super wyszło, nawet nie pomyślałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ mi się ten pomysł strasznie spodobał - a całość wygląda rewelacyjnie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądają te kropy :))

    OdpowiedzUsuń