Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.10.2013

Essence "Superheroes" (zapowiedź/preview)

Jak to zwykle bywa na początku miesiąca, czas na kilka zapowiedzi. Na pierwszy rzut idzie Essence. 

As always in the beggining of the month it is time for some previews. First one is from Essence.

Kolekcja "Superheroes" skupia się na paznokciach i to dla nich przygotowane zostały nowe lakiery, ozdoby i zmywacz z drobinkami aby łatwiej było te wszystkie cuda zmyć ;)
Chętnie przyjrzę się lakierom, chociaż tak naprawdę spodobał mi się tylko ten z efektem holo.
Kolekcja dostępna będzie w listopadzie 2013.

The "Superheroes" collection is full of new nail products. Nail polishes, decorations and a nail polishe remover with particles that will help remove all the fancy polishes ;)
I will have a closer look to those polishes, but to be honest for now I only like the holographic one.
The collecion will be avaliable in November 2013.

Nail polish thermo 1,99 € *
01 fantastic girl.

nail polish sand- 1,99 € *
02 the incredible

nail polish oil slick1,99 € *
03 power girl

nail polish holo- 1,99 € *
04 super, man!

nail polish like liquid gold1,99 € *
05 wonder wow! man!

nail polish galaxy flakes1,99 € *
06 the awesome.

effect nails 1,99 € *
01 super, man!, 
02 fantastic girl 
03 the incredible

Effect nail brush1,99 €*
01 super, man!

Nail art sticker1,49 €*
01 be my hero! 
02 rescue me! 

Nail polish remover1,99 €*
01 fantastic girl. 

Cosmetic bag2,79 €*
01 the incredible. 



***

Dodatkowo pojawia się ten nowe czekoladowe kremy do rak 1,99 €*

Also three new chocolate hand creams will be launched 1,99 €*



* cena sugerowana/suggested retail price

18 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa, jak będzie wyglądał ten piasek na paznokciach i jak będzie spisywał się zmywacz :)
    Kremy do rąk pewnie będą miały obłędnie smakowite zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremy do rąk już mi się marzą, ich nigdy za wiele :) Trzy pierwsze lakiery także ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie zaciekawiły wszystkie lakiery, zmywacz i kosmetyczka! I tak pewnie nie będzie ich nigdzie w okolicy, ale pomarzyć można :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią rzuciłabym się na oil slick effect :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodobał mi się niebieski piasek, zmywacz do paznokci i kremy. Ciekawe czy u mnie ta edycja będzie dostępna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie lakiery wyglądają zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery <3 I kremy do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery się świetnie prezentują, jestem prawie pewna, że jakiś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery cudowne, kolory zupełnie w moim stylu:) Natomiast kosmetyków o zapachu czekolady nie znoszę, bo nigdy nie dorównują swojemu pierwowzorowi i pachną paskudnie.
    Niestety, szafy Essence w Naturze wieją nudą i edycje limitowane pojawiają się raz na 100 lat;/

    OdpowiedzUsuń
  10. naklejki przeswietne !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. już dawno żadna kolekcja essence mnie tak nie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier the incredible jest przepiękny!!! i nowe kremy kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie w sumie średnio podobają się te lakiery, musiałabym je zobaczyć na żywo żeby wiedzieć, który mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  14. benzynkowy lakier mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. o lakierki cudownie się zapowiadają :D

    OdpowiedzUsuń