Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.10.2013

Essence - Iced Latte.


Odcień Iced Latte jest (tak mi się wydaje) dostępny w tych nowych, klepsydrowych buteleczkach. I mam nadziejęże kolor jest dokładnie ten sam (ja mam ta starsza wersje), bo bardzo mi się podoba. Przepiękny, jasny nudziak w nieco różowym odcieniu. Czysty i elegancki. Mam też nadziejęże jego formula w nowym wydaniu jest nieco lepsza. Lakier kryje przy dwóch warstwach, ale pędzelek jest jakiś sztywny i może nadal robić smugi. Te nowe pędzelki Essence są za to genialne.
Schniecie przyzwoite. Pierwsza warstwa schnie migusiem, druga potrzebuje trochę czasu. Może też dlatego, że nałożyłam ja nieco grubszą niż zazwyczaj. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (odzywka Joko)


Iced Latter shade is (I think so) avalibale in those new, hourglass bottles. and I hope that the colour is exactly the same (I have the older version) as I really like it. Gorgeus,  light nude with some pink tones. Clean and elegant. I also hope that the formula is better. It gives a full coverage in just two coats, but the brush is kinda stiff and can smudge the polish. Those new brushes are genious.
Drying time i ok. First coat dries fast, the second one needs a bit more time. But maybe it is because I applied quite a thick coat, thicker than normally
On photos: 2 coats + base coat (Joko nail conditioner)



Jutro pokażę go z dodatkami ;)

Tomorrow I'll show it to You with some extras ;)

32 komentarze:

  1. idealny. uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor niestety nie mój kompletnie, za bardzo podkreśla moją bladość ;)) A tych nowych wersji Essence nie miałam, jakoś nie mogę się do nich przekonać, wolałam stare ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo mi się podoba, miałam go nawet ale niestety takie smugi mi robił że nie mogłam sobie z nim poradzić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor boski ;))) Essence? Kocham :D Zapraszam Cię też na rozdanie 15 wosków + kominka ;D wystarczy dodać komentarz konkursowy http://lllilian.blogspot.com/2013/10/rozdanie-woskow-yankee-candle-15-woskow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjny! Na taki to i ja bym się skusiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały! Ten kolor mnie urzekł!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny jest, szkoda, że nie są już dostępne ;/ zużyłam chyba 2 buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jednak go już nie ma? Szkoda... śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się podoba. Uwielbiam takie kolory jako bazy pod różne wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest piękny a Tobie pasuje idealnie, jeśli go nie produkują to wielka szkoda bo chętnie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeden z moich ulubionych nudziaków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, Czy ten kolor jest jeszcze do kupienia? Niestety mój już się skończył, myślałam że wycofali ten kolor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć został wycofany :(
      Poszukaj w koszach z przecenionymi produktami... może się jakiś uchował. Sama chętnie bym zgarnęła jeszcze jedna buteleczkę.

      Usuń
  14. ładny, spokojny, stonowany - lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że w nowych buteleczkach tego koloru nie ma, ale mam nadzieję, że się mylę!

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo jaki piękny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie i elegancko, lubię takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się spodobał i coś podobnego z chęcią bym sobie zakupiła chyba się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor jest idealny, pięknie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń