Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.10.2013

Essence "Happy Holidays" (zapowiedz/preview)


Wiecie, że już za trochę ponad 2 miesiące są Święta? Ani się obejrzymy, a będzie czas ubierać choinki, piec pierniczki i pakować ostatnie prezenty. 
Essence tez o tym pamięta i już zapowiada świąteczna edycje limitowaną "Happy Holidays" utrzymaną w iście świątecznych kolorach.
Edycja dostępna na listopadzie i grudniu 2013.

Did You know that in just a little but more than 2 month are Christmas? Time flies and just a moment we will decorate out Christmas trees, bake cookies and wrap last gifts.
Essence remembers about it too and is already announcing a holliday limited edition "Happy Holidays" filled with christmasy colours.
Edition avaliable in November and December 2013.

Metallic Eyeshadows - 1,99 €*
01 sugar plum fairy, 
02 santa, baby! 
03 light up the tree!.


False lashes - 2,49 €*
01 golden girl.

Tinted lip balm - 2,29 €*
01 run, run rudolph!
02 sugar plum fairy.

Blush stick - 2,29 €*
01 run, run rudolph! 
02 sugar plum fairy.


Colour nail polish - 2,79 €*
01 joy to the world!, 
02 run, run rudolph!, 
03 light up the tree!
04 sugar plum fairy.



Snowflake topper - 1,99 €*
01 season's greetings!.


Nail sweets - 1,99 €*
01 season's greetings!


Hair tie - 1,29 €*
01 jingle bells rock.  

Jak dla mnie kolekcja średniachociaż owszem, bardzo świąteczna. Chyba tylko na ten ostatni lakier mam ochotę.

For me it's a very average collection, though it is festive. I think I'd like just that last nail polish.



*cena sugerowana/suggested retail price


12 komentarzy:

  1. Cienie i balsamy do ust bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo podwójne lakiery mnie zaciekawiły, "śnieg" też może być ładny - zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi właśnie sporo rzeczy się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery są przepękne na tej zapowiedzi ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cienie ; )

    Do Świąt jeszcze kawałek czasu, ale już niebawem zacznie się to, co tak bardzo mnie denerwuje, czyli... Mikołaje w sklepach, lampeczki, śnieżki- a to wszystko już od 1 listopada- paranoja! Nie mam nic przeciwko dekoracjom- sama je uwielbiam i stroję co się da, ale żeby tak szybko się za to zabierać? Do świąt mam już dość tych świecidełek, zamiast się nimi cieszyć ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mnie tez to denerwuje. Cala atmosfera świat zdarzy się przejeść zanim nadejdą święta. Tym bardziej wszelkie świąteczne piosenki w radio. W Lidlu już widziałam czekoladowe mikołaje i niemiecki Stollen.
      Najchętniej wydałabym ustaw, ze świąteczne dekoracje można wyciągnąć po 1 grudnia :)

      Usuń
    2. O nie! Ja jestem psychofanem Bożego Narodzenia, tego w stylu amerykańskiej popkultury. Kocham kiczowate plastikowe jemioły, brokatowe bombki, lampki wieszam w pokoju jak tylko spadnie pierwszy śnieg:D Frank Sinatra śpiewa mi już w listopadzie i najchętniej zatrzymałabym tą atmosferę przez pół roku! Czekam już aż w telewizji puszczą pierwszą świąteczną reklamę kokakoli <3

      Usuń
    3. Hahaha :D Sinatra może mi śpiewać, nie mam nic przeciwko :) Byle z ozdobami, kolędami i sztucznymi choinkami w każdej wystawie sklepowej się wstrzymali... Mam wrażenie, ze co roku wszystko pojawia się coraz wcześniej i zanim przyjdą Święta wszystko powszednieje :(

      Usuń
  6. a ja przygarnęłabym praktycznie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery, ozdoby na paznokcie, i rzęsy! Rzęs będę szukać do upadłego, potrzebuję takich na połowinki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie się właśnie podoba! :D
    jak będzie dostępna to kupię tinted lip balm czerwoną wersję i podwójny lakier w odcieniu 01 joy to the world! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę upolować Snowflake topper. A potem, być może jeszcze uda mi się przygarnąć podwójne lakiery.

    OdpowiedzUsuń