Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.10.2013

Avon - Plum Seduction


Po względem  jakości jest to jeden z przyjemniejszych lakierów Avonu. Jego konsystencja jest średnio gęsta, kremowa, przyjemnie rozprowadza się po płytce paznokcia. Jeśli wolimy cieńsze warstwy, to pierwsza smuży, ale druga daje efekt soczystej, głębokiej śliwki. Można też nałożyć jedną grubszą warstwę i też wygląda dobrze - próbowałam. 

Schnięcie przyzwoite, chociaż nie jest to lakier szybkoschnący. Pędzelek plaski, ale nie super szeroki. Tu mogłoby być lepiej, bo wolę te szerokie i zaokrąglone. Ten jest przycięty na płasko. 
No a kolor to już kwesta gustu. Mi się bardzo podoba, ale ja lubię ciemne, intensywne kolory. Świetnie czuje się z nim na paznokciach. Bardzo przypomina mi lakier Andreia 99, chociaż Plum Seduction ma więcej czerwonych tonów. Jest bardziej śliwkowy, a Andreia bardzie fioletowa. Oba obskie!
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Revitacool Base Coat)



Quality wise it is one of the nicest Avon polishes. The consistency is medium thick, creamy and it covers the nail nicely. If we prefer to apply two thinner coats, the first one will smudge, but the second one will give a deep, juicy plum colour. You can also try to apply just one thicker coat and it will give the same effect - I have tried that too.

The drying time is ok and it is not a speed dry polish. The brush is flat, but not very wide. That could still chance as I prefer them to be wider and round. This one is cut straight.
I love the colour, but this of course depends on our personal taste. I like dark, intensive polishes and I feel great with this one on my nails. I reminds me Andreia 99, thought Plum Seduction has more red tones. It is more plum colour and Andreia is more purple. But they are both gorgeous!
On photos: 2 coats + base coat (Avon Revitacool Base Coat)



18 komentarzy:

  1. Piękna śliweczka, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam całkiem podobny kolorek z Joko

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten kolor, ale w poprzedniej wersji i był bardzo kiepskiej jakości. Fajnie, że go poprawili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi również się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. taka prawdziwa sliwka :) Sliczny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny kolor na te jesienne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo elegancki i totalnie jesienny - trochę przytłacza, ale z drugiej strony ma w sobie coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, taki głęboki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor ;) Ja przeważnie unikam takiej śliwki, bo są zazwyczaj dość gęste i ciągnące, ale jeśli ten jest wyjątkiem to dobrze ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja średnio przepadam za takimi ciemnymi kolorami, ale ten jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor mam podobny z SH. Super ten kolor wygląda w macie na paznokciach, polecam spróbować.

    Dzięki za info o zmianie przepisów odnośnie przesyłek itp. Niesamowicie poprawiłaś Mi tym humor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze chciałam wypróbować ten kolor. Bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń