Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.10.2013

Avon - Naturals waniliowy mus do ciala. Naturals vanila body whip.

W czasie gdy post magicznym sposobem sam się publikuje (szkoda, że nie chciał się sam napisać), ja jestem w drodze do Polski :) Trochę pobuszuję po sklepach, odbiorę zamówienia internetowe... spodziewajcie się sporych hauli. 
A tymczasem zapraszam na recenzję.



While this post is magically publishing itself (pity it didn't wanna write itself as well), I am on my way to Poland :) I planning to hit some shops, pick up parcels from my online orders... You can expect some big hauls.
And in the meantime I have a review for You.

Avon Naturals Nawilżający mus do ciała Wanilia

Opakowanie: prosty, zakręcany słoiczek z grubego plastiku. Nic nie pęka, nie wylewa się, jest wygodny w użyciu i ładnie wygląda na polce. Lubię kremy do ciała w takich opakowaniach, bo nie muszę ich rozcinać, by zużyć do końca. Pojemność 200 ml.


Konsystencja rzeczywiście przypomina mus. Jest lekka, puszysta, ale nie rzadka. Łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania. Kolor beżowy i bardzo perłowy. Na skórze nie pozostawia żadnej dziwnej poświaty, czy błyszczenia.
Zapach mocno waniliowy, słodki. Na początku mi się podobał, jednak po kilku dniach męczył mnie strasznie. Tym bardziej utrzymuje się na skórze dosyć długo. 
Działanie: mus dobrze nawilża skore, nie pozostawia tłustej warstwy. I w zasadzie spełnia moje oczekiwania wobec balsamu. Przez jakiś czas po nałożeniu można wyczuć na skórze dziwny delikatny film... trochę jak po mydle. Ale to znika i skora jest miękka, gładka i nawilżona. Zostawiłam sobie ten produkt na jesień, gdyż myślałam, że będzie bardziej odżywczy, ale spokojnie można go używać też latem.
Nie kupię ponownie ze względu na zapach. Mam jeszcze inne wersje zapachowe - mam nadzieje, że bardziej mi przypasują. 


Avon Naturals Vanila Moisturising Body Whip.


The packaging: simple twist jar made of thick plastic. It doesn't crack, nothing leaks, it is easy to use and looks nice on the shelf. I like body creams in such packaging, because I don't have to cut them open to use everything to the last drop. Capacity of 200 ml.
Consistency really is like a mousse. It is light and fluffy, but not runny. Smears easily and absorbs fast. It is beige and pearly. But it does not leave any weird glow or shine .



Fragrance: intensive, sweet vanilla. At first I loved it , but after a few days it started to be very tiring. Especially that it stays on the skin pretty long.
Result: mousse moisturizes the skin, does not leave an oily film . And in fact it does all I expected from a lotion. For some time after application You can feel a strange film on the skin... a bit like after the soap. But it disappears and the skin is soft, smooth and moisturized. I kept the product for the fall, because I thought it would be more nutritious, but it can be used during the summer as well.
Will not buy again because of the fragrance. I have other versions of this mousse - I hope that I will like them more.

Skład/Ingredients:

16 komentarzy:

  1. A u mnie z zapachem było odwrotnie - na początku mi się w ogóle nie podobał, a z czasem strasznie go polubiłam :) Jeden z lepszych musów do ciała, jaki miałam. W tym wypadku Avon spisał się na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na bardzo delikatny i lekki - jak to mus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go, cudny był i zapach mi nie przeszkadzał

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie zapach to chyba największy atut tego produktu :).
    Nawilżenie dla mnie trochę słabe jeśli ma się suchą skórę, ale ogólnie jest dobre. Uwielbiam ten mus! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jakoś z musami z AVON się w ogóle nie polubiłam - u mnie nawilżenie było bardzo kiepskie a do tego bardzo sztuczny zapach wanilii który bardzo mnie raził - jak dla mnie AVON robi świetne balsamy czy masła ale tylko z serii PLANET SPA - raczej nie należę do osób z przesuszoną skórą ale widzę że z wiekiem moje ciało woli jakieś konkretniejsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez najbardziej lubię mazidła z Planet Spa :)

      Usuń
  6. miałam go, u mnie zapach na skórze się niestety nie utrzymywał, a szkoda. Jednak nie polecałabym go do mocno wysuszonych skór, bo nawilżenie jest raczej znikome ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam raczej normalna skórę na ciele i jest wystarczający.

      Usuń
  7. Właśnie ze względu na zapach go nie wzięłam, a musy lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zamówiłam go, bo był w promocji :D czekam na zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam go :) miałam jeszcze wersję z różą ale to zdecydowanie mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wersja z różą zapachem przypominała mi pączki z lukrem :D a wanilia nie mój typ zapachowy, lubiłam bardzo inne balsamy z serii naturals :) z wyjątkiem arbuza..

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię jego zapach choć dla mnie za mało nawilżenia, ale razem z pilingiem z tej serii dają radę :) uwielbiam wanilie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie za sam zapach uwielbiam ten mus

    OdpowiedzUsuń