Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.10.2013

Avon - Naturals maseczka Dzika Roza i Aloes 20+. Naturals Dog Rose & Aloe Face Mask 20+.

Maseczka teoretycznie nie jest dla mnie. Nie mieszczę się już w przedziale wiekowym 20+ (chociaż w sumie 20+ jestem już od dawna ;) ). Zamówiłam ją z ciekawości gdy pojawiła się ta nowa seria Naturals w katalogu. Skoro jest to maseczka oczyszczająca, to powinna mi pasować. Poużywałam, porozmyślałam nad nią i już wiem co napisać.

Theoretically this mas is not for me. I am not in a box for 20+ anymore (actually I am 20+ for quite a while now ;) ). I ordered it out of curiosity when the new Naturals line showed up in the catalog. Since it is a cleansing mask it should work for me too. I was using, thinking and I think I know what I wanna write.

Avon Naturals oczyszczająca maseczka do twarzy Dzika róża i aloes

"Odkryj naturalny program pielęgnacyjny, który czerpie swą moc z najcenniejszych ziół, by sprostać potrzebom twojej skóry. 
Linia 20+ nawilżająco-matująca z dziką różą i aloesem. Oczyszczająca maseczka do twarzy sprawia, że skóra jest odświeżona, nawilżona i wygląda na gładką.
Zalety:
- oczyszcza i nawilża,
- poprawia strukturę skóry,
- pozostawia cerę odświeżoną i gładką.
Nałóż cienką warstwę na twarz, omijając okolice oczu i pozostaw do wyschnięcia (5-20 minut) Następnie dokładnie spłucz ciepłą wodą i osusz skórę ręcznikiem. Maseczkę można stosować codziennie. "




Opakowanie: mała, zgrabna tubeczka. Podoba mi się zielony kolor i to że nie jest zakręcana, tylko ma klapkę. Pojemność 50 ml.
Konsystencja lekka, kremowa. Trochę żelowa, łatwo się rozprowadza, częściowo wchłania, ale nie zastyga na twarzy, ani nie tworzy skorupy typu peel-off. Trzeba ją po prostu zmyć. Nie jest zbyt wydajna tym bardziej, że pojemność malutka.
Zapach bardzo mi się podoba. Jest kwiatowy, ale świeży. Nie duszący i nie bardzo intensywny. 
Działanie: No tu miałam zagawostkę, bo oczekiwałam super oczyszczenia. A po zmyciu maseczki pory są niewiele czystsze, a na tym najbardziej mi zależy. Za to reszta twarzy jest przyjemnie miękka i gładka. Maseczka nie wysusza, nie ściąga skory. Mam wrażenie że bardziej odświeża i wygładza twarz, niż ją oczyszcza. Częściowo zatem robi to, co obiecuje producent. 
Nie kupie ponownie. Ogólnie działanie jest przyjemne, ale nie takiego oczekiwałam po maseczce oczyszczającej. Polecam, jeśli chcecie czegoś nawilżającego i odświeżającego.


Avon Naturals, Herbal 20+ Dog Rose & Aloe Face Mask

"Discover natural skin care program that draws its power from the most valuable herbs to meet the needs of your skin. 
The 20+ line with wild rose and aloe is moisturizing and mattifying. Cleansing facial mask makes the skin look refreshed, hydrated and smooth.
Advantages:
- Cleanses and moisturizes,
- Improves skin texture,
- Leaves skin refreshed and smooth.
Apply a thin layer to the face, avoiding the eye area and leave to dry (5-20 minutes), then rinse thoroughly with warm water and dry the skin with a towel. The mask can be used daily."



The packaging: small, cute tube. I like the green colour and that the cap has a lid and we don't have to twist anything. Capacity 50 ml.
Consistency is light, creamy. Kinda like gel and it spreads easily. Some part of it absorbs the rest doesn't dry like clay mask or peel-off masks. We just have to wash it off. Product is not very efficient especially that it i so small.
Fragrance is lovely. Flowery but fresh. Not heavy or too intensive.
Result: And here i had a problem, 'cause I was expecting some kind of cleansing effect. And after I rinse the mask off my pores are not much cleaner, and that what I care the most about. But the rest of the face is so smooth and soft. The mask doesn't dry the skin or tighten it. I think it is more refreshing and smoothing mask. It does partially what the producer promises. 
I will not buy again. Generally it gives a pleasant result, but not exactly what I was expecting. I would recommend if You want something moisturizing and refreshing.

Skład/Ingredients:
Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Triethanolamine, Carbomer, Peg-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Disodium Edta, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Hydroxyethylcellulose, Dimethicone, Parfum, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Rosa Canina Fruit Extract, Phosphoric Acid, Cl 77891 <1022033-001>

7 komentarzy:

  1. Jakoś ja do tej serii nie mogę się przemóc no i w sumie to już niebawem 30+ będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem przekonana do produktów z Avon, wiec chyba nie prędko poznam ten produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety kosmetyki avonu (w szczególności te do twarzy) mi nie pasują, a szkoda bo mają tam szeroki wybór i piękne zapachy. Ta maseczka również pięknie pachnie! Jak była w katalogu strona zapachowa, to ją wywąchałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak -skoro nie spełniła swojego podstawowego zadania to trzeba szukać ideału dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam tę maseczkę ;). Opakowanie również mi się podoba i zapach, a działanie mimo, że również oczekiwałam oczyszczenia nie zawiodło mnie - używam jej, kiedy moja skóra jest trochę przesuszona na policzkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to już do końca życia będziesz w przedziale 20+ :D

    A co do maseczki, to może u mnie by się sprawdziła, bo nie potrzebuję jakiegoś dużego oczyszczania ;p

    OdpowiedzUsuń