Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.10.2013

Avon - Lime Splatter


Pewnie sobie myślicie co mi odbiło, że pokazuje tak wiosenny lakier w środku jesieni :p.
Ano mam ku temu powód. Po pierwsze lakier został wycofany z katalogu i jeśli bardzo go chcecie to jest jeszcze szansa go spotkać w ofertach dla konsultantek. Jeśli wiec Wam się podoba, to musicie popytać u swoich "dealerek" o możliwość zakupu.
A po drugie - wymyśliłam sobie mani który po prostu musiałam zrobić już teraz na ten tychmiast i ten lakier idealnie mi do niego pasował :)

You probably think what got into my head that I am showing You such a springy colour in the middle of fall :p
Well.. I have my reasons for that. First of all this polish was discontinued from the catalog and if You really want it You might wanna ask Your "dealer" if it's still available in some representative outlets. 
And second of all - I had a manicure in mind that I have to right in this moment and this polish was just perfect for it :)



Do samego lakieru mam mieszane uczucia. Kolor bardzo mi się podoba. Jest żywy, intensywny i bardzo wiosenny. W buteleczce widać zloty shimmer, na paznokciu jest on niemal niezauważalny. Sprawia jednak, że lakier ma jakby satynowe wykończenie. Nie jest super błyszczący.
Konsystencja gęsta i lubi smużyć i się glucić. Jedna warstwa nie daje razy. Potrzebne są dwie grubsze - cieńszych nie ma szans nałożyć. Dobrze, że szybko schnie. Chociaż muzę to przeszkadzać, jeśli chcemy nanieść szybkie poprawki pędzelkiem. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Revitacool Base Coat)

As for the polish I have mixed feelings. I like the colour. Its intensive, vivid and very springy. You can see some golden shimmer in the bottle, but on the nails it's barely visible. But it gives the polish kinda satin finish. It is not completely glossy.
The consistency is thick and likes to smudge. One coat is not enough. You will need two thicker coats - it is just impossible to apply thinner ones anyway. Good, that it dries fast. Though that can be annoying when we wanna quickly fix some part with a brush.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Revitacool Base Coat)



12 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek lakieru :) Jeszcze nie mam ochoty na jesienne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie właśnie bardziej podoba się lakier bez tych złotych drobinek i wg mnie dobrze, że na paznokciach go nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten lakier i w sumie średnio jestem zadowolona- po prostu nie lubię lakierów z drobinkami tak drobnymi :( Ale jeśli chodzi o odcień zieleni to jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny, ale nie zachwycił mnie tak by za nim gonić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jeden z moich ulubionych kolorów :) można mu wszystko wybaczyć :)

    OdpowiedzUsuń