Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.09.2013

Zużyte w sierpniu. Finished in August.


Czas pozbyć się pustych opakowań. Leży ta torba z butlami i tylko zawadza :p a już nowa powoli się zapełnia. Oto zatem produkty z którymi pożegnałam się w sierpniu. 

Time to get rid of those empty bottles. The bag with all those empties is just on a way all the time and I already have a new one filling up. So these are the products that I said good bye to in August.

Ciało:
1. Johnson's Be Fresh & Escape żel pod prysznic - myje, pieni się, ładnie pachnie. Przyzwoity żel. Mam jeszcze jedną taką wielką butlę. Ponownie nie kupię, ale tylko dlatego, że mi się żele szybko nudzą.
2. AA Ciało Wrażliwe Antycellulitowa emulsja do ciała - kwietnie nawilża, konsystencja treściwa, gęsta. Zapach cytrynowy nie do końca mi odpowiadał.  No i potrzebuje trochę czasu na wchłoniecie. Nie kupię ponownie.
3. Avon Up To You dezodorant w kulce - ładny zapach, ochrona średnia, szczególnie latem. Nie zostawia białych śladów. Nie kupię ponownie.
4. Avon intensywnie nawilżający krem do stop z lawendą - świetny krem, dobrze nawilża, całkiem szybko się wchłania i ma bardzo ładny lawendowy zapach. Kupię ponownie.

Body:
1. Johnson's Be Fresh & Escape shower gel - washes, foams and smells nice. A good gel. I have one more bottle like this. I will not buy again, but just because I get bored of shower gels fast.
2. AA sensitive body anti cellulite body milk - great moisturizer, thick consistency. Lemony fragrance is not my thing. And it needs a bit of time to absorb. I will not buy again.
3. Avon Up To You deodorant - smells nice, but the protection is very average especially in the summer. Doesn't leave white stains on clothes. Will not buy again.
4. Avon Lavender intensive treatment cream - great cream, moisture well, absorbs pretty fast and has a lovely lavender scent. Will buy again.

Włosy: 
5. Herbal Essences odżywka do włosów kręconych - zapach obłędny  Fajna, gęsta konsystencja, nie spływa z włosów, wygładza i nawilża. Kupię ponownie.
6. Elseve Selenium s actif szampon przeciwłupieżowy - nie raz o nim wspominałam. Mój jedyny szampon przeciwłupieżowy. Kupię ponownie. [pełna recenzja]
7. Avon maseczka z olejkiem arganowym - nie polubiłam jej. W sumie niewiele robiła z włosami. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
8. Oriflame HairX regenerujące serum do włosów - przeciętne serum. Coś tam wygładza, nabłyszcza, ale nie jest to spektakularny efekt. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]

Hair: 
5. Herbal Essences conditioner for curly hair - amazing fragrance. It has nice and thick consistency, doesn't disappear on the hair, smoothes them and moisturize. I will buy again.
6. Elvive Selenium active anti-dandruff shampoo - I have mentioned about it more than once already. My only anti-dandruff shampoo. I will buy again. [full review]
7. Avon Maroccan argan oil hair mask - i didn't like it. It doesn't do much with my hair. Will not buy again. [full review]
8. Oriflame Repair therapy serum - average serum. It does smoothes a bit, but it is not the effect I will wanna get back to. I will not buy again. [full review]

Twarz:
9. Avon Clearskin Głęboko oczyszczająca maseczka przeciw wargom - oczyszcza, jest bardzo wydajna. Konsystencja mogłaby być gęstsza, no i może trochę wysuszać. Została wycofana, wiec nie kupię ponownie.
10. AA tonik nawilżająco-regenerujacy - bardzo przyjemny, delikatny tonik. Polubiłam go i być może kupię ponownie. Nie przywiązuję się do toników. [pełna recenzja]
11. Garnier Hydra Adapt sorbet matujący - Dziwna, kaszkowa konsystencja, słabo wydajny i podejrzewam, że to on spowodował wysyp krostek na czole pod koniec opakowania. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
12. Synergen maseczka przeciwtrądzikowa - świetna maseczka! Nie spodziewałam się tak fajnego efektu oczyszczenia buzi bez wysuszenia. Kupię ponownie. [pełna recenzja]

Face:
9. Avon Clearskin blackhead clearing deep treatment mask - it cleanses and is very efficient. The consistency could be thicker and it can dry a bit. It is not on sale anymore so will not buy again.
10. AA face toner - very nice, gentle toner. I liked it and might buy it again. I just don't get attached to those products. [full review]
11. Garnier Hydra Adapt mattifying fresh cream - weird, grainy consistency, not efficient and I suspect it cause little spots on my forehead by the end of the jar. will not buy again. [full review]
12. Synergen antibacterial anti-acne face mask - great mask! I didn't suspect such a great effect on my face without any drying. Will buy again. [full review]

Paznokcie:
13. Zmywacz do paznokci z Leclerc'a - świetny, duży, tani. Nie pierwsza i nie ostatni butla. Kupię ponownie.
14. Essence Black is Back - piękna, mocna czerń. Resztkę połączyłam z innym czarnym lakierem. Nie kupię ponownie, dużo jest czerni do wyboru. [swatch]
15. Avon odżywka do paznokci łamliwych - zużyłam już kilak buteleczek tej odżywki. Ożywam jej jako bazy pod lakier i w tej roli spisuje się świetnie  Kupię ponownie.

Nails:
13. Nail polish remover from Leclerc - great, cheap and large. It's not my first and not last bottle. Will buy again.
14. Essence Black is Back - lovely, rich black. I poured whatever was left to my other black polish. Will not buy again as there is lots of black polishes out there. [swatch]
15. Avon Peeling and britteles nail conditioner - I have used a couple of bottles already. I apply it as a base coat under a colour polish and it does a great job here. I will buy again.


Próbki:
- Krem do stop Pedi Relax - bardzo świeży  jakby eukaliptusowy zapach, szybko się wchłania, pozostawia gładkie stopy. Chętnie kupiłabym pełnowymiarowe opakowanie.
- Oriflame HairX odżywka do włosów - nie zachwyciła mnie. Nie kupie.
- Avon Solutions koloryzująco-nawilżający krem na dzień - strasznie się po nim świecę. Przyjemny zapach i konsystencja. Nie kupie.
- Avon Anew Vitale krem BB - przyjemny krem, jasny odcień  ale jest bardzo treściwy i szybko się po nim świeciłam. Daje bardzo przyzwoite krycie. Może kupię.
- Avon Outspoken Fesh - mam dwie poprzednie wersje zapachu. Ten też mi się spodoba, ale nie wiem czy na tyle aby kupić calą buteleczkę.
- Avon TTA Amour - trochę za mocny dla mnie, chociaż przyjemny, kwiatowy zapach. Nie kupie.
- Avon UCR Frozen Rose - bardzo neutralny, brudny odcień różu z drobinkami. Ładny i mam pełnowymiarowe opakowanie.

Samples:
- Pedi Relax foot cream - very fresh fragrance, like eucalyptus. Absorbs fast and leaves the skin very smooth. I'd love to get a full size product.
- Oriflame HairX hair conditioner - nothing special for me. Will not buy.
- Avon Solutions truly Radiant face cream - my skin shines as hell after this cream. Nice fragrance and consistency. Will not buy.
- Avon Anew Vitale BB cream - nice, light shade, but it's very rich and I get shiny face pretty fast. Gives a nice coverage. I might buy.
- Avon Outspoke Fresh - I have two previous versions. This one is nice too, but I don't know if I like it enough to get a full bottle.
- Avon TTA Amour - a bit too heavy for me, but it is a nice, flowery fragrance. Will not buy.
- Avon UCR Frozen Rose - very neutral, dirty rosy colour with some shiny bits. Nice and I already have a full size.

Najlepszy produkt: krem do stop Avonu, szampon Elseve i maseczka Synergen.
Najgorszy product: krem do twarzy Garnier oraz maska do włosów Avon.

Best product: avon foot cream, Elvive shampoo and Synergen face mask.
Worst product: Garnier face creams and Avon hair mask.

14 komentarzy:

  1. słyszałam właśnie, że produkty do włosów z Avonu są beznadziejne i nie robią kompletnie nic z naszymi włosami

    dobrze, że nie zainwestowałam ;3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy które. Jest kilka produktowa, które lubię. Ale szampony i odzywki Advance Techniques u mnie się nie sprawdzają.

      Usuń
  2. Tyle, to ja w ciągu roku nie zużywam chyba ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, Hydra Adapt się u mnie nie spisał (ten o konsystencji sorbetu), bo mnie chyba wysypał. Zwalam winę na alkohol wysoko w składzie. ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. cleraskin moją skórę bardzo wysuszało

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tylu zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubiłam Avonowskie kulki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! nic nie miałam z tego co zużyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi także nie podpasowała kulka z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Część kosmetyków miałam a sporo zużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę tego nazbierałaś. Niestety żadnego z tych kosmetyków nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  11. nieźle nieźle! :)
    ja jakoś nie mogę wykończyć żadnej odżywki do paznokci z Avonu, wolę takie mleczne a nie bezbarwne - bez względu na efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem z lawendą mam i muszę w końcu zacząć go używać, a co do kremu-sorbetu z Garniera mam podobne odczucia - nie robi nic specjalnego, ma dziwną konsystencję i mimo, że nawilża to jednak nie wrócę raczej do niego, bo są lepsze kremy :)

    OdpowiedzUsuń