Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.09.2013

Yes Love - Speckled Effect B-17


Przedostatni piegowaty lakier Yes Love. Ten niestety nie ma tak przyjemnej konsystencji jak poprzednie. Jest dosyć rzadki, bardzo słabo kryje, ale przynajmniej szybko schnie. Kolor to bardzo jasny szary ze sporą ilością czarnego brokatu i większych piegów. 

This is the second last speckled polish from Yes Love. This one is not as nice as previous ones. It is pretty runny and is not very opaque, but at least it dries fast. The colour is a very light grey with quite a bit of black glitter and bigger hexagon spots.




Na zdjęciach widzicie trzy warstwy. Przydałaby się i czwarta, bo nadal widać białe końcówki paznokci, a tam gdzie jest więcej brokatu wygląda grubiej i jakoś glutowato. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Essence peel-off base coat)

On the photos You can see 3 coats. But I think it would need a fourth one too as You can still see the white tips of my nails. And in places where there is more glitter it looks thick and bumpy.
On photos: 2 coats + base coat (Essence peel-off base coat) 


A tu lakier przy jednej, dwóch i trzech warstwach. Oraz jedna warstwa na szarym, kremowym lakierze. I w tej wersji podoba mi się najbardziej. Może spróbuję go jeszcze na białym lakierze...

Here is a polish in one, two and three coats. And also one coat on a grey creme polish. And this version I like the most. Maybe I'll try it on top of a white polish...


24 komentarze:

  1. na szarym zdecydowanie najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA ! Śliczne oryginalne pazurki !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się wszystkie opcje podobają, 1-wsza jak francuski z lekkim brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się, na szalym najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jako top chyba najładniej wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się wszystkie podobają! ;)
    Próbowałaś już zmywać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też wszystkie się podobają ale chyba jednak wygrywa na szarym :)
      ogólnie jest genialny :)

      Usuń
    2. Użyłam bazy peel-off wiec nie było większego problemu. Trochę się rwie, ale i tak jest łatwiej niż samym zmywaczem do paznokci.

      Usuń
  7. na szarym zdecydowanie lepiej :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ma tyle minusów, bo efekt mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. obie wersje bardzo mi się podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  10. na szarej baie wygląda zdecydowanie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że tak przęśwituje, ale mimo to jest bardzo fajny. na szarym też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny by był jak by lepiej krył ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Posta przeczytałam , ale jak na niego klikam, to nic się nie wyświetla, więc piszę tu :)
    Miałam ten sam problem na bloggerze, Kombinowałam, szukałam rozwiązania tego problemu i nic nie znalazłam. Postanowiłam od nowa ułożyć baner boczny (sporo roboty było). Musiałam od nowa wszystko robić, ale od tamtej pory jest ok. Musisz pokasować obrazki z bannera, wgrać nowe i wszystko powinno być ok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny lakier! ;)) Szkoda, że takie słabe krycie ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń