Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.09.2013

Splatter z ćwiekami. Splatter with studs.


Przyznam nieskromnie, że udał mi się ten splatter. Co więcej, ten manicure jest jednym z lepszych na blogu. Wg mnie oczywiście :p Nosiłam go, aż ćwieki nie poodpadały, czyli cale 3 dni. Lakier z maziajami trzymał się świetnie, tylko brak ćwieków raził, wiec pora była go zmyć.

I have to admit modestly, that the splatter came out really nice. What's more, it is one of the best from all the manis on blog. At least I think so :p I was wearing it until the  studs started to fall off, which is whole 3 days. The polish with all the blobs was holding on great just the lack of studs didn't look good, so it was time to wash it off.



Zauważyłam, że  splatter najczęściej wykonywany jest słomką i lakierem. Ja musiałam oczywiście zrobić po swojemu i użyłam farbki akrylowej, wody i grubszego pędzelka. Wystarczy rozcieńczyć farbkę i pędzlem chlapać po paznokciach. 

Plusem farbki jest to, że dosyć łatwo się zmywa ze skóry, a i wszystko dokoła łatwo umyć. Bo technika jest trochę bałaganiarska. No i najważniejsze wg mnie - po wyschnięciu nie rozmazuje się pod top coatem, tak jak to robią lakiery. Nie ważne jaki top użyjemy, wszystko zostaje na swoim miejscu, a wzorek jest czysty i wyraźny.



I noticed that most of the time splatter is done with a straw and a polish. I just had to do it my away and I used acrylic paint, some water and a thicker brush. You just have to dilute the paint a bit and splash into nails using a brush. 

A big advantage of acrylic paint is that they are much easier to wash from skin and from everything around. And this technique can be pretty messy. And what's the most important - after the paint is dry it does not smudge under the top coat. No matter what kind of top we use. Everything stays on its place and the pattern is clean and crisp. 



Dla urozmaicenia paznokieć serdeczny pomalowałam czarnym lakierem i nakleiłam kwadratowe, ciapate ćwieki. Idealnie pasują to splattera!

As an accent I applied black polish to my ring fingernail and I glues some square spotty studs. They just fir perfectly to the splatter!



***

Przy okazji, czy mogę prosić Was o głosy w konkursie Born Pretty Store?
Wystarczy, ze pod TYM postem pozostawicie komentarz:  No.58 

By the way, can I ask You for a vote in Born Pretty Store competition?
All You have to do is leave a comment under THIS post saying:  No.58  

Dla Was tez jest niespodzianka :) Dziesięć osób, które oddadzą głos otrzymają jedna z tych nagród:

There is a little surprise fot You as well. Ten of the lucky voters will get one of those:  



36 komentarzy:

  1. jakie fajne te maziaje ;D może wypróbuje coś takiego w weekend ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj udał się Tobie udał... tez tak sądzę.. w właściwie powiem MEGA!
    Na myśl o słomce mi się odechciewało, na pewno wykorzystam Twój sposób na tak cudowny mani:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, udało ci się, udało, wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ to ładnie wygląda! :-)
    muszę w końcu spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny patent na splater, muszę koniecznie wypróbować tej bezsłomkowej metody, bo efekty są świetne :)
    te ćwieki to już były takie "ciapate", no nie? są naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, a ja myślałam, że te ćwieki też 'ociapała' :D

      Usuń
    2. Nie, nie. Ćwieki są już takie ciapate :d

      Usuń
  6. Oj udał Ci się udał, świetnie wyszło! Muszę wypróbować tę metodę :)
    A te ćwieki jakie super, skąd je masz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ebay'a :)
      Sprzedawane są w karuzeli w rożnych kolorach. Genialne są! Pokażę niedługo wszystkie ;)

      Usuń
  7. zgodzę się z Twoim zdaniem, zdecydowanie jeden z najlepszych mani a blogu, wyszło po prostu świetnie :)
    o ciapatych ćwiekach nie słyszałam, wygląda jakbyś je ucharakteryzowała sama, tak pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, bajeczne paznokcie *_* nie mogę oczu oderwać od tego cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie cudne te pazurki! prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się, chyba spróbuję się też pobawić i zrobić takie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaaa! ale fajowo wyszły!
    masz ciekawy sposób na taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no udał Ci się :) tak jak moja łączka :D kiedyś się odważę na splatter :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ piękne! serdeczny wygląda super! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. spadłam z krzesła!! :) jejku, żeby mi się takie coś udało kiedyś! świetnie to wygląda!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie oryginalne ćwieki! Ze słomką mi nie wychodziło, więc spróbuję Twojej metody. To najbardziej zachwycające manicure, jakie u Ciebie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny pomysł na mani <3
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę zrobić sobie takie same! Bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paznokcie zdobisz przepięknie więc ja głos oddałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. efekt jest świetny! i taki nietypowy trochę jak na splatter :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nadal nie rozumiem jak robić wzorki tą metodą :D Muszę poszukać o niej coś więcej ;)) Boski efekt! Mani bardzo udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny mani:) bardzo ładny efekt powstał

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysłowy i oryginalny efekt. Fajnie Wygląda.

    OdpowiedzUsuń