Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.09.2013

Sierpniowe zdobienia. August nail art.

Czas na podsumowanie tego, co działo się w sierpniu na paznokciach. Było kolorowo i różnorodnie. Zdecydowanie najbardziej podobają mi się czarne liście na limonkowym tle i dwa wzory panterkowe. 

Time for a summary of my August activity on nails. It was definitely colorful and variously. But I definitely like those black leaves on lime and the two leopard patterns the most.


A teraz miesiąc w skrócie. Tytuły są podlinkowane, wiec przeniosą Was do odpowiedniego posta jeśli chcecie zobaczyć więcej.

And now the whole month in brief. The titles are linked, so they will take to the right post if You would like to see more.














16 komentarzy:

  1. listki są urocze i panterka najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Drut kolczasty na piaskowym tle jest najlepszy! (co nie znaczy, że inne są be -wręcz przeciwnie -są super, ale ten mnie zachwyca pod każdym względem)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie śliczne, ale najbardziej mnie piaskowy gradient urzekł ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ten piaskowy i mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie listki i drut kolczasty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. очень здорово со звериным принтом!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój faworyt jest i moim faworytem :) Dodatkowo ten różowy z chyba drutem kolczastym? :P Tez mi się spodobał ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. piaskowy bez drutu jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy tego samego faworyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie najbardziej podobają się te z kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piaski z drutem według mnie najlepsze w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są tak świetne, że nie potrafię powiedzieć który jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdobienia, też najbardziej mi się podobają liście i to odwzorowanie buteleczki color trend :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko super, ale najbardziej panterka na brązie oraz te róże

    OdpowiedzUsuń