Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.09.2013

Rozdanie wygrywa.... And the winner is...

Uwaga, uwaga, czas na wyniki rozdania :) Zestaw kosmetyków wygrywa...

Attention please, it's time for giveaway results :) a cosmetics set is going to...

a Rafflecopter giveaway

Serdecznie gratuluje! :)
Czekam na maila z adresem wysyłki do piątku pod adresem: marybru.pl@gmail.com. Pamiętaj aby wysłać maila z adresu, który podawałaś w formularzu.

Congrats!
I will be waiting for Your email till Friday  Remember ti write me from the address You gave in the form.

*****

Na koniec napisze trochę o Waszych wskazówkach odnośnie zmian na blogu. Wszystkie przeczytałam, zanotowałam i bardzo dziękuje za wszelakie uwagi.

And now time for Your suggestions about the blog I asked You about. I read the all and took notes. Thank You so much.

Większość z Was uważa, że powinnam zmienić nagłówek. Juz nad tym pracuję, bo w sumie ten też mi się średnio podoba, ale nie miałam pomysłu. Mam nadzieje, że Wam się spodoba (chociaż nie będzie ani pastelowy, ani wesoły ani dziewczęcy)

Kolejną często pojawiającą się uwagą to kolorystyka bloga. No tu ciężko mi będzie się dostosować. Większość z Was proponuje kolorowe tło, jakieś pastele itp... No i mam rozterkę, bo osobiście wole białe tła i blogi, które są takie własnie czyste, bez dodatkowych rozpraszaczy w tle. Może kiedyś coś fajnego wymyślę  ale na dzień dzisiejszy pozostanie chyba biało ;) Takie jest bardziej "moje".

Chcecie więcej kolorów. W sumie to samo co wyżej .. wole czyste strony... Dużo kolorów to po prostu nie ja (paznokcie się nie liczą :D ). Ja się po prostu gubię gdy jest za dużo dodatkowych, kolorowych grafik. Choć wygląda to ładnie, to ja nie potrafię nic znaleźć.

Kilka uwag było odnośnie tutoriali. Postaram się zamieszczać ich więcej, chociaż czasami nie wiem co Wam pokazać, bo większość zdobień jest raczej prosta... Jeśli więc coś opublikuję, a chcecie tutorial, to zostawicie wiadomość w komentarzu :)

Niektóre z Was chcą więcej postów paznokciowych, więcej recenzji makijaże. Do makijaży reki nie mam - maluję się bardzo klasycznie i raczej delikatnie, wiec nawet nie mam co pokazać. Co do reszty to się staram :)

No i paski boczne. Postaram się to jakość lepiej ogarnąć, aby było przejrzyściej i wygodniej.

Most of You think I should change the headline of my blog. I am working on it as I don't like this one too much either, but I didn't have any idea for a while. Hope You are gonna like it. (but it is not gonna be happy, pastel or girly)

Next thing is the colour of the background. It is gonna be hard to for to adjust  Most of You suggested to add some colour... something pastel... Well, I like those white blogs, that are clean, without any distractions. Maybe I'll think of something nice one of these days, but for now it has to stay white ;) It is more "me"

You generally want more colours. I could say the above things again... I prefer clean pages. Too much colours are just not my thing (nails don't count :D ) I simply get lost when there it too much of those colorful graphics  It does looks nice, but I can't find anything.

There was some voices about tutorials. I will try to publish more of those, though sometimes I dunno what to show You as most of my manicure are rather simple.... So if I publish something that You like and wanna see how I do it, just let me know in a comment :)

Some of You want more nail art, more reviews and make-up. I am not good in make up - I use very classic colours and most of the time it's a gentle make up, so I wouldn't even have anything to show You. the rest - I am doing my best :)

And the side bars. I'll try to sort the better to make it all more visible and comfortable.

To tyle :) Jeśli macie jeszcze coś do dodania... walcie śmiało :) 
I na koniec. Odpowiada wam forma formularza do wypełnienia?

That's it. If You have anything else to add... go ahead :) 
And in the end. Is this kind of form to fill in is ok with you?

24 komentarze:

  1. Ja także wolę "białe" blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) Ja nie przepadam za formularzami, bo nigdy nie wiem czy moje zgłoszenie doszło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Wydaje mi się, ze jeśli nalicza punkty w górnym prawym rogu, to znaczy ze dany los doszedł.

      Usuń
  3. Gratuluję :)
    Sugestii żadnych dopisywać nie będę, bo wydaje mi się, że wszystko już napisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa... wygrałam? Serio? xD Przepraszam, ale zanim wyślę swój adres wolę się upewnić, że to ja haha, zwykle nie mam szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak wygrałaś... maszyna nie losowała po niku nie wiem czemu, tylko po nazwisku :) Gatulacje! Czekam na maila zatem.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie widziałam nigdzie nicka dlatego się pytam :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Oj, przepraszam za zamieszanie. Jak już wspomniałam wyżej, maszyna losowała po imieniu zamiast po niku, a tak byłoby chyba lepiej. Jeszcze raz przepraszam.

      Usuń