Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.09.2013

Pueen - Stamp Image Plates Collection Set 25F Sumptuous Gallery

Jak już zapewne wiecie, jakiś czas temu nabyłam zestaw płytek do stempelków Pueen. Kilka z nich pokazałam już na paznokciach. Ale przyszedł czas na dokładniejsze przedstawienie całej kolekcji i kilka reelekcji na jej temat.

As You probably know, some time ago I ordered a stamping set from Pueen. Some of the images I already showed You on my naikls. But it's time to have a closer look at the whole collection.



Zestaw zawiera 25 płytek, każda z nich to 6 wzorków. Czyli łącznie mamy ich aż 150 :). Przy zakupie dostajemy do niego urocze male etui, które wygląda jak książeczka. Zamykane jest na zatrzask, wszystko pięknie się trzyma, jest solidnie wykonane. Cena wydaje się być bardzo wysoka, ale przy takiej ilości nie wychodzi to wcale drogo.

It is a 25 plate set with 6 images on each plate. So all together we get 150 images :). When we buy it we get a lovely little case that looks like a booklet. It closes with a press stud, everything looks neat and solid. The price seems to be high, but with this amount it's not bad at all.


Płytki zabezpieczone są niebieską folią. Przed użyciem należy ja odkleić. Nie sprawia to żadnego problemu, folia się nie rwie i nie pozostawia kleju na płytce.

The plates are protected with a blue foil. Before You use You have to remove the foil. There is no problem with that, the foil doesn't rip or leave glue.


Druga strona zabezpieczona jest przed zabrudzeniem, czy zadrapaniem. Przy okazji bardzo łatwo się czyści w razie zabrudzenia lakierem (co mi się notorycznie zdarza . Wystarczy przetrzeć zmywaczem do paznokci ni wygląda jak nowe.

The other side is protected from getting dirty or scratched. It is also very easy to clean after You get it dirty with a nail polish (happens to me all the time). Just have to wipe it with some nail polish remover.


Po usunięciu folii i zapakowaniu płytek do etui wygląda to tak:

After removing all the foil and putting the plates in the case it looks like this:



Nie wiem, czy to normalne, ale ostatnia kieszonka jest strasznie brudna. Nie usuwałam jej bo pewnie przedostatnia by się i tak przebarwiła. Kieszonek jest więcej niż 25, wiec i tak jej nie używam.

I dunno if it's normal, but the last pocket was very dirty. I didn't remove it, 'cause I think that the second last would get discolored anyway. There is more than 25 of them, so I don't use it anyway.


A teraz to, na co pewnie wszyscy czekają. Oto 25 płytek :)
(na zdjęciach płytki maja smugi, nie zarysowania)

And now something You are all probably waiting for. Here's the 25 plates :)
(on the photos You can see some smudges, not scratches) 


























Wymiary: 1.7 cm x 1.3 cm. 
Denerwują mnie tylko te wcięcia jak do ruffiana, czy frencha, bo odejmują kolejne 2 mm z długości.

Size: 1.7 cm x 1.3 cm. I am just a little but annoyed but those curves like for ruffian or french as they take another 2 mm from the whole length.



Na większość paznokci (jeśli te nie są za długie) są wystarczająco duże. Niestety na mojego kciuka są za krótkie i za wąskie :(

For mose of my nails (if they are not too long) they are enough. But for my thumb they are too short and too narrow :(

Wzorki, nawet te najdelikatniejsze świetnie się odbijają. Mi nadal brakuje odpowiedniego czarnego lakieru, dlatego nie są super czarne. Ale wszystko bardzo dokładnie widać. Linie są wyraźne, brzegi równe. 

The images stamp really well, even those most delicate ones. I am still missing a proper black polish, so they are not super black here. But I think you can see clearly that they lines are sharp and edges are clean.


W ostatnich tygodniach pokazywałam już kilka z nich na paznokciach:

In the last few weeks I showed You some of those on nails:









Możecie się spodziewać więcej stempli w najbliższym czasie :p 

You can expect more stamps in the nearest future :p 

35 komentarzy:

  1. Niektóre płytki mają super wzory! Szkoda, że mają takie wycięcia, ale znając moje mikro paznokcie to nie byłoby problemem. Z przyjemnością się ogląda wzory wykonane przez płytki :)
    A jeśli chodzi o czarny to najlepszy jest z GR z Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam własnie, ze ten GR jest dobry. Będę w PL to się zaopatrz :)

      Usuń
    2. Nie wiem gdzie mieszkasz, ale może u Ciebie też się uda dostać GR, w końcu to nie jest polska firma ;) Ale nie wiem gdzie oni są dostępni :) Bo innych nie znam, poza Konadowskimi ;)

      Usuń
    3. Mieszkam w Portugalii i tu ich nigdzie nie widziałam. Może są gdzieś, gdzie akurat nie chodzę :p A poza tym w PL jest taniej :)

      Usuń
  2. Świetna sprawa, zazdroszczę dostępu do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostęp do nich ma każdy. Wystarczy tylko zamówić ;)

      Usuń
  3. Muszę w końcu kupić sobie jakieś płytki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dużo ;> Ja nigdy nie miałam do czynienia z takimi płytkami i nawet mnie do nich nie ciągnie, taka niezdara ze mnie, że pewnie nic ładnego i tak by nie wyszlo ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. super, chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne ! teraz nic, tylko cudować z paznokciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne są te płytki, szkoda tylko, że za małe na długie paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, super sprawa :D Chyba trzeba zainwestować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja ^^ zazdroszczę takiej kolekcji cudownych płytek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jakie płytki! Super wzory. Nie dziwię się, że tak stempelkujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaaaakie czadowe! ciekawe czy umiałabym sie takim czymś obsłużyć :))

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ile płytek :) masz z czym kombinować ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne są i widać że się fajnie odbijają, ale szkoda, że są te wcięcia bo kurczę będą za krótkie przez to :/ jednak muszę cheecky kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie moje następne tez pewnie będą od Cheeky... chyba ze znajdę coś innego większego w przystępnej cenie.

      Usuń
  14. a da się gdzieś w PL dostać te płytki co opisałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię. Chyba tylko online w ich sklepie lub na Amazon.

      Usuń
  15. Cześć! Piękne paznokcie! Czy mogłabyś powiedzieć czy jest jakaś różnica pomiędzy nimi a konadowymi? I ten silikonowym przyrząd do przenoszenia wzorków- różnią się czymś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niestety nie mam ani płytek, ani stempli Konadowych, wiec nie jestem w stanie powiedzieć jaka jest miedzy nimi różnica.

      Usuń
    2. Aha, szkoda :) Ale dziękuję ślicznie za odpowiedź. A paznokcie naprawdę- jeszcze raz powiem- przepiękne!

      Usuń
    3. ewlyn, powiedz mi proszę jeszcze, czy etui i stempelek są jako "gratis" do płytek? Czy zestaw 25 płytek jest osobno, etui osobno i stempelek osobno? Zamawiałaś ze strony pueencosmetics?

      Usuń
    4. Zamawiałam ze strony pueencosmetics (chyba zmienili nazwe na http://pueen.storenvy.com/). To etui dostałam jako gratis do kompletu płytek. Teraz tak patrze i go nie widzę razem z płytkami - możliwe, ze załapałam się na jakąś promocje. Ale są do kupienia etui za 4.99$ i są ładniejsze....
      Stempel (gumke) kupowałam osobno na ebayu, ale na stronie pueen tez widzę ze są za 5.25$.

      Usuń
    5. ewlyn, powiedz mi jeszcze, proszę czy doliczyli Ci VAT? Zamawiałaś do Polski? Bo właśnie z mężem negocjuję :)

      Usuń
    6. Nic mi nie doliczali :) Zapłaciłam tylko za płytki + przesyłka. Zamawiałam do Portugalii, ale nie powinno być różnicy.
      Negocjuj negocjuj :) bo płytki są fajne. Te z Love Element tez są śliczne :p

      Usuń
    7. Wynegocjowałam! Oczekuję- są w drodze :)

      Usuń
    8. Super! Gratuluje :)
      Obyś była zadowolona i miej zabawy życzę :D

      Usuń
    9. Doszły! Szły prawie 20dni roboczych. Nadane zostały w Szwecji, więc bez VAT. Zestaw zapakowany był od razu w etui. Bardzo fajne płytki. Teraz szukam lakierów idealnych do odbijania wzorków.

      Usuń
    10. Super! Ciesze się, ze Ci się podobają :))
      A do stempli dobre są nowe lakiery holograficzne Colour Alike i Golden Rose Rich Color. Te nowe Color Expert tez powinny się sprawdzić. Ogólnie te gęstsze, lepiej kryjące lakiery :)

      Usuń