Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.09.2013

Montagne Jeunesse - Mud Pac maseczka odstresowująca. Anti - stress mud masque.


Gdyby nie to, że otrzymałam tą maseczkę od France30, to pewnie w życiu bym jej nie przetestowała. Sam wygląd saszetki mnie do niej zniechęca. Mocne kolory, pani z dziwnym czymś na oczach, całość przeładowana kolorowymi napisami... co za dużo to niezdrowo :p
Ale że lubię wszelkie maseczki glinkowe, to i ją spróbowałam.

I would never try this mask if I didn't receive it from France30. Just the way the mask looks makes me not wanna buy it. Vivid colours, a woman with some strange stuff on her eyes, and lots of colorful inscriptions... it's just too much for me.
But since I like all mud masks I have tried this one as well.

Montagne Jeunesse Odstresowująca maseczka z błotem z Morza Martwego.


Opakowanie: saszetka o pojemności 20 g. Taka ilość spokojnie wystarcza na 3-krotne użycie, lub jeśli jesteśmy mocno oszczędni to i na 4 razy. Ja oczywiście wole tubki, wiec sama saszetka jest dla mnie mało wygodna.
Konsystencja bardzo gęsta kremowa, gładka. Przyjemnie rozprowadza się na skórze. I jak na glinkę przystało zastyga na twarzy, że aż się kruszy. Przy czym wysycha dosyć szybko. Ja ją zmywam pod prysznicem wiec tu problemow większych nie sprawia.



Zapach: naczytałam się że pachnie jak środki czystości itp... a mi ona pachnie lawendą :) I to taką przyjemną lawendą, trochę słodką, nie mocną i duszącą. Bardzo mi się zapach spodobał. Dla mnie jest przyjemny i relaksujący.
Działanie: największym plusem maseczki jest to, że świetnie wyrównuje koloryt. Buzia jest po niej uspokojona, wygląda świeżo, a zaczerwienienia rozjaśnione. Dodatkowo oczyszcza pory i co ważne, nie ściąga skory, ani jej nie wysusza. Bardzo mi się spodobało jej działanie.
Kupię ponownie jeśli na nią trafię


Montagne Jeunesse Dead Sea Anti - Stress Mud Masque


The packaging: a sachet with 20 g capacity. It is enough to use it 3 times, or if You use it carefully even four times. I prefer tubes, so the sachet itself is not the best solution for me.
Consistency is very thick, creamy and smooth. It is a pleasure to spread it on a face. And since it is a clay mask it dries on the face util it cracks. And it does dry pretty fast. I was it off under the shower and there is no problem removing it.
Fragrance: I read that to some of You it smells like cleaning products... and for me it smells like lavender :) And it's a nice, sweet lavender, not a harsh one. I really like that scent. For me it is very pleasant and relaxing.
Result: The biggest advantage of this mask is that it evens out the skin. Face is so calm after this mask. all the redness are less visible and it looks very fresh. Also it does clean pores and whats important doesn't leave the skin tight or dry. I like the overall results.
I will buy again if I see it.


Skład/Ingredients:

11 komentarzy:

  1. To opakowanie też do mnie nie przemawia, ale przynajmniej zawartość jest dobra ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Głęboko oczyszczających nie lubię, ale coś na odstresowanie by mi się przydało;D

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią bym ją wypróbowała, ale nigdzie nie widziałam maseczek tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, opakowania tych masek są mocno zniechęcające.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja bym taką chętnie na twarz "wrzuciła" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się za nią rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez jakiś czas temu dostałam ją od kolezanki i nawet fajan była- sama jakoś nie zwracałam na nie uwagi. Ale wolalabym by były mniejsze ooakowania na jeden raz- nie lubie trzymac otwartych kosmetykow w saszetkach :(

    OdpowiedzUsuń
  8. pani z opakowania mnie przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie zaszaleli z opakowaniem a wydaje się byc ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. już dawno się na nią czaję... :D

    OdpowiedzUsuń