Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.09.2013

Kiko - Sugar Mat 638 Taupe.

Kolejny piaseczek od Kiko. Bardzo jesienny, spokojny i dosyć neutralny odcień  Piaskowa faktura jest delikatna, bez brokatu. Tak samo jak i w błękitnym lakierze [KLIK] mogłoby tych drobinek być trochę więcej. Chociaż dopiero na zdjęciach widać, że miejscami jest jakby więcej lakieru, a mniej piasku.
Konsystencja bardzo przyjemna, równomiernie pokrywa paznokcie. Dwie warstwy w zupełności wystarczają aby uzyskać ładny efekt na paznokciach. Zmywanie nie jest uciążliwe, minimalnie trudniejsze nic zwykle lakiery. Bardzo mi się podoba :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko ceramiczny nano utwardzacz)


Another sand polish from Kiko. Very autumnal, calm and quite neutral colour. The sandy effect is delicate, not glitter here. But as in the light blue one [CLICK], this could have some more of those grains as well. Though only on photos I can see that in some places it looks like there is more polish and less sand.
Consistency is nice and applies very evenly. Two coats are absolutely enough to get a good result. Removing is't bad at all, slightly harder than a normal polish. I like it a lot :)
On photos: 2 coats + base coat (Joko ceramic hardener)



16 komentarzy:

  1. śliczny , choć nie mój kolor :) myśle, że rownież w burgundzie wyglądałaby przepięknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie mój kolor...

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor mi się podoba, fajny piaseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor nie mój ale piaski uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest przepiękny, zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor nie mój, ale mimo wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor taupe lubię,ale w cieniach do powiek,na paznokciach nie wygląda źle,dość fajnie,ale chyba jednak nie dla mnie ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzdycham do tych piasków, chociaż do tego jakby mniej. Nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolorek, na jesień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten kolor, choć wiem, że dużo osób uznaje go za niekobiecy ;)

    OdpowiedzUsuń