Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.09.2013

Kiko Sugar Mat 638 Taupe + Pueen 09


Nie mogę oderwać się od stempelków. Powoli próbuje rożne lakiery, które nadają się do stemplowania. Okazuje się, że Kiko bardzo dobrze się spisują :) Dlatego piaskowy lakier Kiko Sugar Mat 638 Taupe ozdobiłam fioletowym lakierem Kiko 379 Eggplant i pięknymi, nieregularnymi ciapkami z płytki Pueen 09. 

I just cannot stop stamping. I slowly test all kinds of polishes checking if they are good for stamps. And I found out that Kiko are doing a quite good job here :) So I used another Kiko 379 Eggplant polish and a stamping plate Pueen 09 with irregular shapes to decorate my sandy Kiko Sugar Mat 638 Taupe. 


Naczytałam się, że takie wzorki stemepkowe bez dodatkowego top coatu na piaskowym lakierze długo się nie trzymają. Nie wiem czy to zasługa lakieru, ale u mnie wszystko wyglądało pięknie przez 3-4 dni. Czwartego dnia widać było już przetarcia na piasku, ale żadnych większych uszkodzeń, czy odprysków nie odnotowałam. 

I read that the stamps don't last long on sand polishes without any extra top coat. I dunno if its the polish I used, but I had this mani on my nails for 3 or 4 days and it looked great. On the fourth day I could see that it slowly started to fade away, but there was no chipping or damages.



Jak Wam się podoba? Już wiem, że bazowy kolor nie wszystkim przypadł do gustu. Ja takie kolory uwielbiam :)

How do You like it? I already know that not all of You like the base colour. I like shades like that :)


23 komentarze:

  1. fantastyczne, dobranie kolorów -mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienie genialne ;) Mnie na razie niestety nie stac na zakup stempelków, ale jak tylko będze taka okazja to je zakupie ;) Ja wole żywsze kolorki, ale te połaczenie tez jest dośc ciekawe ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. idalnie sie zgrały te kolorki, super efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wychodzą Ci stempelki :) ja nie potrafię opanować tej metody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to robi wrażenie ! pięknieeeeeeee!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie podoba niestety, chyba przez moją niechęć do piasaków;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na niechęć do piaskow nie poradzę :p

      Usuń
  7. bardzo intrygujący mani;) kurcze ja jakoś nie mogę przekonać się do stempelków, raz próbowałam, nie wyszło i teraz się boję, nie wiem czy to moja wina czy kiepskiego chińskiego zestawu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez używam takiego stempla z chińskiego zestawu. A lakier zeskrobuje stara karta kredytowa, bo lepiej zbiera nadmiar lakieru i nie rysuje płytek.

      Usuń
  8. wiedziałam że cos dodasz do tego piaska :D i bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogłabym go tak zostawić samego.. :p

      Usuń
  9. Świetny mani! Super idzie Ci stempelkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle przepięknie a do tego kurcze ja straszne beztalencie jestem :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi te wzorki bardzo się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się bardziej niż lakier solo :)

    OdpowiedzUsuń