Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.09.2013

Kiko - Sugar Mat 633 Magenta


To już ostatni cukrowy lakier Kiko w mojej kolekcji. Marzył mi się jeszcze granat, ale ktoś mi go sprzątnął sprzed nosa i podczas składania zamówienia nie było już ani jednej buteleczki.

This is the last sugary Kiko polish in my stash. I wanted a navy blue as well, but someone grabbed it before me and when I was placing order not a single bottle was available.


Ten róż jest śliczny. Mam zresztą takich odcieni całkiem sporo ;). Piaskowych drobinek jest odpowiednio dużo i daje przyjemną chropowatą powierzchnię. Jednak najbardziej zauroczyła mnie konsystencja. Przy jednej warstwie od razu daje świetny efekt i pełne krycie. Jest bardzo "miękki" i bardzo napigmentowany. Nałożyłam jednak dwie warstwy, tak w razie czego. Schnięcie bardzo dobre. Pędzelek mógłby być zaokrąglony, aby łatwiej się malowało przy skorkach, ale nie jest najgorszy. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko ceramiczny nano utwardzacz)


This pink is gorgeous. I have this kind of pink shades quite a bit ;). It has enough of those sandy bits and it gives a nice rough feeling on the nails. But I was amazed the most by the consistency of this polish. With just one coat it gives a great opacity. It is very "soft" and very pigmented. I still applied two coats... just in case. It dries pretty fast. Just the tip of the brush could be a bit round. Applying polish near the cuticles would be easier.
On photos: 2 coats + base coat (Joko ceramic hardener)



21 komentarzy:

  1. rzeczywiście bardzo ładny, taki intensywny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te lakiery u kogoś, ale ja ich u siebie nie widzę w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. poproszę do niego jakiś wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda na paznokciach, kolor jak najbardziej jeden z moich ulubionych ;) A jak ze zmywaniem tego cudeńka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie zmywałam :) Ciągle mam go na paznokciach. Ale inne piaski Kiko bez problemu zmywały się zmywaczem i wacikiem. Troszkę trudniej niż zwykle lakiery bez drobinek, ale nie tak ciężko jak brokaty.

      Usuń
  5. to jest pierwszy piaskowy lakier jaki mi się podoba! nie mialam zadnego i myslalam ze nigdy nie bede chciala żadnego mieć... ale na tego mam teraz chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor! Podoba mi się ten piasek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Bardzo mi się podobają te piaski Kiko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bodajże 3,90 euro, ja kupiłam w promocji za 1,50 euro.

      Usuń
  9. calkiem ladny, ale ostatnio stwierdziła, ze piaskowce bardzije mi sie podobają z brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śiczny kolor :) Ja w swojej kolekcji też mam przewagę odcieni czerwonych nad resztą i zawsze podczas wizyty w jakimkolwiek sklepie, moje ręce same wędrują po czerwone lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię żywe i mocne kolory a do tego faktura piasku jest faktycznie bardzo widoczna :)

    OdpowiedzUsuń