Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.09.2013

Kiko - Sugar Mat 632 True Red.

Piaski, piaski i piaski. Mam nadziejęże nie macie ich dosyć, bo jeszcze kilka mi ich zostało :p
True Red to piękna, intensywna czerwień. Jest tez nieco lepsza od poprzednich piasków Kiko, gdyż kryje praktycznie po jednej warstwie. Niesamowicie nasycony kolor. Faktura piaskowa delikatna i nie jest to całkowity mat. Pędzelek wygodny, lekko spłaszczony, ale nie ogromny. Schniecie przyzwoite. Coraz bardziej lubię lakiery Kiko. Kilka z nich już przetestowałam i żaden mnie nie zawiódł.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko cermiaczny nano utwardzacz). 



Sands, sands and more sands. Hope You dont have enough of them yet as I still have a few more :p
True Red is a lovely, intensive red shade. It is slightly better than the other Kiko sands I have tried as it gives a full coverage basically after one coat. Incredibly reach colour. The sandy texture is delicate and it is not very mat finish. The brush is flattened, but not huge. It dries ok. I  really start to like Kiko polishes. I tested a few of them already and so far I didn't get disappointed.
On photos: 2 coats + base coat (Joko ceramic hardener).




Na pewno nie zgadniecie co do niego dodałam dla ozdoby :p 
I amd sure You wont guess what I added to it for a decoration :p



26 komentarzy:

  1. świetny, taki intensywny. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor :)
    sama ostatnio kupiłam 3 piaski z Kiko i dzisiaj jeden z nich pewnie wyląduje na moich paznokciach :)

    hmm... stempelki dodałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor i ciekawa struktura, bo nie jest aż tak bardzo piaskowa.
    A do ozdoby oczywiście stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy jeszcze nie miałam piaskowych i chyba wole jednak klasyczne, ale poeksperymentować trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, intensywna czerwień! :)
    ozdobiłaś stempelkami!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, ale jednak nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG! co za cudo, uwielbiam czerwień, a ta jest niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt jest genialny! :)

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten piasek jest idealny :D czerwień i do tego fakturka :D ufff kocham już go :D

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurczę,jaki piękny! kocham matowe piaski,ja własnie opisałam inny u siebie :)
    Tych Kiko jeszcze nie widziałam nigdzie...a co mogłaś dodać do ozdoby? też obstawiam stempelki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten jest rzeczywiście piękny, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. najpiękniejsza czerwień w piasku z oglądanych przeze mnie do tej pory ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kobieca i krwista czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor jest przepiękny, taki krwisty :)
    takiego piaska chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor jak i faktura lakieru boska!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna piaskowa czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna czerwień - jak ja kocham te odcienie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny! no nie wiem nie wiem... na pewno nie stempelki haha :P

    OdpowiedzUsuń
  20. W kremie byłby idealny!

    OdpowiedzUsuń