Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.09.2013

Kiko Sugar Mat 632 True Red + Pueen 22


To było do przewidzenia, prawda? :p Musze przestać na jakiś czas stemplować, bo robi się monotematycznie. 

It was easy to predict, right? :p I have to stop stamping for a while, 'cause it is getting very mono thematic.


Bazą jest oczywiście czerwony piasek Kiko Sugar Mat 632 True Red. Do stempelków użyłam czarnego lakiery Andreia 19. Jest trochę lepszy od Cliché Gotico, którego używałam do tej pory, ale to jeszcze nie to. Za miesiąc będę w PL, to nabędę polecany Golden Rose. 
Różyczkowy wzór pochodzi z płytki Pueen 22 (widzicie, o ile za mały jest na kciuka?). Nie dodawałam top coatu, aby zachować efekt matu i piasku.



The base is a red sandy polish Kiko Sugar Mat 632 True Red. For stamp I used black polish Anreia 19. It is a bit better than Cliché Gotico, that I have been using so far, but it is still not it. I will be in PL in a month, so I'll buy recommended Golden Rose.
The roses are from Pueen 22 stamping plate (can You see how far too small it is for my thumb?). I didn't add any top coat to keep the mate and sandy effect.


I jeszcze sierściuch, który zawsze musi asystować przy robieniu zdjęć.

And a fur, that always has to assist while taking photos.


15 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło, podoba mi się :)
    A kot jaki straszny, tak trochę jak by myślał OMG WTF? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chcą mnie te piaskowce do siebie przekonać, no nie chcą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie przekonuja lakiery magnetyczne, wiec rozumiem :)

      Usuń
  3. fajne te różyczki :) ale asystent rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny stempel! :) szkoda tylko tego kciuka :(
    i kot <3 kocham koty!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, ta płytka przykuła mój wzrok jak je pokazywałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie! piasek i wzorki pasują do siebie idealnie! :)
    a pomocnik boski :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło.. Stemple na piasku prezentują się doskonale..
    No a Pueen.. Klasa.. Ostatnio zdecydowanie moje ulubione płytki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko!
    Stempluj dalej, bo ja się mogę pozachwycać:D uwielbiam motyw róż na paznokciach, a sama takich pieknych nie zmaluje. Świetna blaszka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześlicznie, super z tymi stemplami ;)
    a kociak słodki, moja również zawsze przy zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń