Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.09.2013

Kiko Magenta po raz trzeci. Kiko Magenta for the third time.



Wczoraj pokazywałam Wam malowane kwiatki na paskowym Kiko. Trochę wyblakły po kilku dniach, a nie chciałam jeszcze ich zmywać, wiec je wypełniłam tą samą srebrną farbką i dodałam różowe środki inną farbką akrylową.

I was showing You yesterday flowers that I have painted on the sand Kiko polish. They faded away a bit after a few days, but I still didn't wanna remove them, so I filled them up with the same silver acrylic paint and added some pink dots n the middle with another paint.




Zupełnie nie jesienne paznokcie :p

A completely not fall nails :p



Na koniec dodałam matujący top coat, ale w tej wersji już mi się tak nie podobają...

In the end I added some matte top coat, but I don't like this version that much...



16 komentarzy:

  1. efekt ladny :))

    zapraszam do mnie http://pomidorova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bez matu wyglądają lepiej. Piękne kwiatuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, ale bez matującego top coatu nieco lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow, jakie cudowne, świetne są po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają w tej wersji z top coat również ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak słów! One są wspaniałe!!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne :D ta wersja kwiatków najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdobienie, zaskakująco dobrze wygląda połączenie tych kolorów. Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle zdobienia w Twoim wykonaniu są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń