Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.09.2013

Kiko - 300 Pearly Malachite Green.

Ależ mu ciężko zrobić zdjęcia. Jakie by światło nie było, to wychodzi granatowy. Musiałam podrasować zdjęcia, żeby kolor był taki jaki rzeczywiście jest. Zazwyczaj takich lakierów nie kupuję, tym bardziej jeśli już w nazwie mają perłę. Zamówiłam go z resztą lakierów Kiko, jako dopełnienie bardziej spokojnych kolorów. A jest całkiem niezwykły, taki.... rajski. Czasem bardziej granatowy, czasami bardziej morski. No i dla mnie to nie perła, ale taki delikatny metalik. W dodatku lakier ma taki śliczne maleńkie glass flecki. Na zdjęciach są one bardzie widoczne. Na paznokciu delikatnie pobłyskują w słońcu. 



Man, it was hard to photograph. No mater the light it was coming up navy blue. I had to do some magic to make the colour look as it really is. I normally don't buy this kind of polishes especially if they have Pearl in a name. But I got this one all together with the rest of my Kiko order as a compliment of the more calm colours. And the colour is quite unusual, so... paradisiac. Sometimes more navy blue, sometimes more teal. Well, and for me it is not pearl but a gentle metallic. And it has that cute little glass flecks. They are more visible on the photos. On the nail they just gently sparkle in the sun.



Malowanie to czysta przyjemność. Jedna grubsza warstwa dale bardzo dobry efekt i w sumie można na tym zakończyć. Ja wole jednak 2 cieńsze warstwy, tym bardziej, że u mnie nadal są 30-stopniowe upały i obawiam się o bąbelki. Schnie dobrze, chociaż nie super szybko. Jedyny minus to że pozostawia delikatnie widoczne ślady po pędzelku. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Joko ceramiczny nano utwardzacz)



Applying it was a pure pleasure. One thicker coat gives a very good effect and You could actually finish here. I still prefer 2 thinner coats, especially that I still have over 30 degrees heat here and I don't want any bubbles on my nails. It dries ok, not super fast though. The only tiny minus is that you can see those gentle brushstrokes.
On photos: 2 coats + base coat (Joko cermaic hardener)



Juz go ostempelkowałam. Pokażę niedługo :)
I already stamped it. Will show You soon :)

11 komentarzy:

  1. Lubię takie lakiery, które ciężko określić :D
    Ten jest śliczny, czekam na wydanie ze stempelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię lakiery o takim wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ;) wyglada tak morsko, tak syrenkowo-bajkowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie kupuję perłowych lakierów, a to akurat jest mój ulubiony kolor i na pewno dla niego zrobiłabym wyjątek! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekający jest ten niebieski :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy, a do perły mu na szczęście daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze kolor mi przypadł do gustu takie małe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń