Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.09.2013

Kiko 300 Pearly Malachite Green + Pueen 15


Stempelków ciąg dalszy. Nie mogę się im po prostu oprzeć. Tym razem wybór padł na płytkę numer 15 i ten piękny, delikatny kwiatowy wzór. Użyłam tu białego lakieru Cliché. Nie jest on mocno kryjący, ale efekt mi się podoba. Jest delikatny i nie rzucający się mocno w oczy. Baza jest pokazywanie niedawno Kiko 300 Pearly Malachite Green. Całość pokryta top coatem Golden Rose Gel Look.





My stamping continues. I just cant resist them. This time I chose place number 15 and this lovely flowery patter. For that I used white Cliche polish. It is not very opaque, but I like this effect. It's delicate and not overwhelming. The base is my Kiko 300 Pearly Malachite Green that I showed You not so long ago. everything sealed with Golden Rose Gell Look top coat.



30 komentarzy:

  1. Wygląda jak zafoliowana nowa płytka! :D
    Extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, nawet ciekawie. Ja dzisiaj też stempluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ! bardzo mi się to podoba !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie to wygląda! Mi się kojarzy z mroźnymi wzorami na szybie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowny wzór.. starsznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wszystko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. na miniaturce wyglądało jak zimowy wzorek :)
    pięknie i masz rację, gdyby był mocno biały, efekt nie powalałby a tak jest delikatnie i ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne ;* gdzie kupiłas ten piękny lakier do paznokci i za ile ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiam go na stronie Kiko (http://www.kikocosmetics.com) za 1,50 euro. Normalna cena to bodajże 3,90 euro.

      Usuń
  9. cudnie :D te stempelki są genialne :D świetnie pasują do tego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, ciekawy, subtelny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny wzór tworzy ten stępelek! No i koloryyy ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie to wygląda. jaki stempelek używasz? już od dawna chcę kupić, ale nie wiem jaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki najtańszy, cały różowy z Chińskiego sklepu. Calkiem dobrze się spisuje, chociaż to mój jedyny, wiec nie mam porównania.

      Usuń
  13. nie mogę się napatrzeć, śliczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny efekt, na początku myślałam, że to folia na pazurkach :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Stempelki bardzo mi się podobają a szczególnie efekty po ich użyciu na pazurkach. W końcu chyba się na takie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt bardzo delikatny i kobiecy strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na prawdę to jest to co chciałabym mieć na swoich paznokciach! Bardzo bardzo ładny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę płytek :D Też bardzo lubię stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wzorek świetnie wyszedł, całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wzorek świetnie wyszedł, całość super! :)

    OdpowiedzUsuń