Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.09.2013

Gliss Kur - Oil Nutritive szampon.

Szampon ma się już ku końcowi. Nie jest to moja pierwsza butla, wiec i tak dokładnie wiem co bym o nim napisała. A że blog zalały ostatnio lakiery, to szampon musiał poczekać. Zanim się pozbędę pustej butelki, napiszę o nim nieco więcej.

The shampoo is almost over. It is not my first bottle, so I know exactly what I wanna write about it. But since the blog was flooded by nail polishes lately, it had to wait. Now I wanna say something more about it before I get rid of the bottle.


Schwarzkopf, Gliss Kur Oil Nutritive, Szampon do włosów ze skłonnością do rozdwajania


"Połysk i zapobieganie rozdwajaniu się końcówek

Pielęgnacja aż po same końce: 

SZAMPON OIL NUTRITIVE redukuje rozdwajanie się końcówek aż do 85%. Dłuższe, skłonne do rozdwajania się włosy zyskują zdrowy połysk.

Wyjątkowa formuła, zapobiegająca rozdwajaniu się końcówek włosów, zawiera 7 regenerujących olejków. Chroni włosy po same końce i zapewnia im zdrowy połysk. Formuła z kompleksem płynnej keratyny, składnikiem identycznym z występującym w strukturze włosa, precyzyjnie regeneruje uszkodzenia włosów oraz wypełnia pęknięcia na ich powierzchni."



Opakowanie: duża, przezroczysta butla z miękkiego plastiku. Plusem jest to, ż  pod koniec można ja postawić do góry nogami i stoi dosyć stabilnie. Zamkniecie wygodnie, nie lamie paznokci. Pojemność 400 ml. Nie pamiętam  czy kiedykolwiek widziałam mniejsze wersje. 
Zapach bardzo przyjemny, słodkawy. Nie wiem czy to jakiś miód, czy wanilia i owoce. Mi się bardzo podoba. To chyba najlepszy zapach ze wszystkich szamponów Gliss Kur.
Konsystencja trochę za rzadka. Może larwo wylać się z dłoni, trzeba wiec uważać i szybko nałożyć na włosy
Działanie: szampon ma myć, nie plątać włosów, nie powodować łupieżu i nie wysuszać. I ten szampon to wszystko robi. Świetnie się pieni, dobrze myje. Po spłukaniu włosy nie są ani splatane, ani wysuszone. Wydaja się być nawilżone i wygładzone. Wydaje mi się, że przy cienkich, przetłuszczających się włosach może powodować szybsze przetłuszczanie, gdyż jest dosyć odżywczy. U mnie nie jest to widoczne, ale ja i tak myje włosy codziennie. No i najważniejsze - nie powoduje łupieżu :)
Kupię ponownie. To już moja 3 lub 4 butla i na pewno nie ostatnia.




  • Schwarzkopf Gliss Kur Oil Nutritive Shampoo for longer nails prone to split-ends.
The packaging: large, see-through bottle made of soft plastic. Good thing is that it can quite comfortably stand upside down. The cap is also good and doesn't break the nails. Capacity 400 ml. I cannot remember if I even saw a smaller version of it.
Fragrance: very pleasant, little sweet. I dunno if it is some kind of honey or vanilla and fruits .. I like it. And it is probably the best fragrance among all Gliss Kur shampoos.
Consistency is a bit too runny. It can easily drip from the hand. You have to be careful and apply it on the hair fast.
Result: for me a shampoo has to wash, cannot tangle, cause dandruff or dry the hair. And this one does it all. It washes my hair very well. After rinsing they are not messy, tangle or dry. They seem to me moisture and smooth. I think that for thin and greasy hair it can be too rich and can make them greasy even faster. I didn't notice that on me, but I wash my hair every day anyway. And the most important - it does not leave me with dandruff :)
I will buy again. This must be my 3rd or 4th bottle already and definitely not the last one.

Skład/Ingredients:

17 komentarzy:

  1. jak będę w rossmannie muszę go powąchać;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja szampony musze dobierac z wielka ostroznoscia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po wielu mam łupież. Na szczęście po tym wszystko jest ok.

      Usuń
  3. Moje włosy są cienkie i strasznie się przetłuszczają więc pewnie nie byłby to produkt dla mnie dobry :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej będzie za ciężki dla Twoich włosów.

      Usuń
  4. szampon jest naprawdę konkretny składem :) jak tylko skończą się wszystkie moje zapasy to przygarną go do domu :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze Ci przypasuje tak jak mi :)

      Usuń
  5. Mam go, wzięłam w Rosmannie oczarowana tymi wszystkimi olejami w składzie. I do codziennego mycia jest naprawdę bardzo fajny :] Tylko ciut mało wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zmieniać szampony, ale tego też używałam już kilkakrotnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś jeszcze nie miałam go a w sumie wydaje się ciekawy więc chyba warto w niego zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś go używałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To dla mnie by był pewnie za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niemcy potrafią produkować dobre szampony ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go drugą butelkę i powiem, że przy pierwszej lepiej wyglądały moje włosy. Teraz szybciej mi się przetłuszczają, do tego jeżeli użyję go dwa razy pod rząd to mi się puszą strasznie. A myślę, że pachnie brzoskwiniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze miałam słabość do tych szamponów, niestety tu, gdzie mieszkam nie są za bardzo dostepne :/ Uwielbiałam ten z jedwabiem, włosy były przecudowne w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie dzisiaj kupiłam sobie ten szampon:) W osiedlowej drogerii wyprzedawali wszystkie Gliss Kury i zdziwiły mnie dwie niby takie same butelki tego samego właśnie szamponu. Różniły się trochę napisami z przodu, ale nadal było to Oil Nutritive, a jak spojrzałam na skład okazało się, że różnią się tak diametralnie, że aż nie mogłam uwierzyć! Chyba mieli jeszcze starą wersję, bo były chyba tylko ze dwa olejki i to na samym końcu, a nie takie bogactwo jak w nowej wersji:)

    OdpowiedzUsuń