Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.09.2013

Essence "Metal Glam" (zapowiedź/preview)


Już za miesiąc w klepach pojawi się nowa, zimowa kolekcja od Essence "Metal Glam" przepełniona jesiennymi kolorami. Brązy, szarości i fiolety w cieniach do powiek, a usta pokryją śliwki i spokojne, róże. Oczywiście nie zabraknie metalicznych dodatków do paznokci. 

New Essence "Metal Glam" collection will shop up in shops next month. Filled with fall colours. Lovely browns, purples and grays in the eye shadows and plums and dusty pinks on the lips. Of course there is also some metallic extras for nails. 

Metal Glam Eyeshadow – €2.49*
  • 01 Steel-ing the Scene
  • 02 Petal to the Metal
  • 03 Glamour Girls
  • 04 Golden Eye


Stick On Eyeliner – €1.99*
  • 01 Petal to the Metal

Lipgloss – €1.99*
  • 01 Petal to the Metal
  • 02 Best Dressed
  • 03 Glam-me

Blush – €2.79*
  • 01 Glam-me

Highlighting Powder – €2.99*
  • 01 Gold Digger
Nail Polish – €1.79*
  • 01 Steel-ing the Scene
  • 02 Petal to the Metal
  • 03 Glamour Girls
  • 04 Gold Digger

Gold Topper – €1.99*
  • 01 Steel-ing the Scene
Nail Sticker – €1.99*
  • 01 Silver Star
  • 02 She’s so Glamorous
  • 03 Glam-me
Stick On Jewels – €1.99*
  • 01 She’s so Glamorous
Spodobało Wam się coś? Mnie jakoś kolekcja nie zachwyciła..
What caught Your eye? Somehow this collection is not my thing... 

* cena sugerowana/suggested retail price



20 komentarzy:

  1. Jestem jedynie ciekawa lakierów do paznokci. Ale rzeczywiście, ogólnie szału nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic ciekawego, pierwszy raz nic mnie nie zachwyca w limitkach Essence:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie kolekcja, zwłaszcza cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi spodobały się naklejki na paznokcie i powieki oraz ten złoty topper. Mam wrażenie, że pozostałe produkty są jednak dość podobne do tych ze stałej oferty :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatni lakier do paznokci mi się podoba, ale reszta mało zachwycająca

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery i błyszczyki na pewno kupię ;)

    dream-of-a-happy-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nominowałam cie do LBA ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne są te złote naklejki na paznokcie ;)

      Usuń
  8. chociaż lubię produkty w takich kolorach to jakoś ta kolekcja mi się nie widzi za bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  9. ehh kocham ich produkty ale u mnie nigdy nie ma edycji limitowanych.
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. napewno skusze sie na jakas nowosc;d

    http://pomidorova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zobaczyć złoty cień, a tak reszta też nie za bardzo mnie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie parę rzeczy przypadło do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery jak zwykle mi się podobają.
    No i ten gold topper zastanawia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa, czym właściwie jest ten Gold Topper...
    On najbardziej przypadł mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ponoć topper ze złotymi flakesami. Brzmi ciekawie :)

      Usuń
  15. mi podobają sie te lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym bardzo wypróbować naklejki, mam nadzieję, że na nie trafię ;) Ogólnie to widzę, że wraca moda na rockowe dodatki w stylu glam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie też ta edycja nie zachwyciła ;)

    OdpowiedzUsuń