Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.09.2013

Essence "Beauty Beats - girls on tour with Justin Bieber" (zapowiedź/preview)


Z okazji tegorocznej trasy koncertowej Justina Biebera Essence postanowiło wprowadzić limitowana edycje dla prawdziwych fanek ;) Ja do nich nie należę, ale miętowy lakier to mi się spodobał...

For this years Justin Bieber concert tour Essence decided to launch a limited edition for the real fans ;). I am not one of them, but I like the minty nail polish...

Mono eyeshadow1,59 €*
01 baby, baby, ooh!, 
02 I´m backstage 
03 as long as you love me. 


2in1 eyeliner 2,99 €*
01 the biggest fan.

Lipgloss1,99 €*
01 groupie at heart, 
02 eenie meenie 
03 I´m backstage. 

Shimmer powder3,29 €*
01 swaaag!.

Blush 2,49 €*
01 groupie at heart.

Nail polish1,79 €*
01 baby, baby, ooh!, 
02 i’m backstage, 
03 as long as you love me
04 groupie at heart. 

Paperprint manicure design1,29 €*

Paperprint manicure transfer solution1,79 €*

Hairties1,99 €*

Kolekcja dostepna bedzie w drogeriach na przelomie pazdziernika i listopada 2013.

This collection will be available in store from October to November 2013.

* cena sugerowana/suggested retail price

10 komentarzy:

  1. Justin i malowidła :D
    a serio to szary cień i szary lakier bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no, nie powiem, podoba mi się, ale nie wyobrażam sobie, że ktoś mnie pyta, jaki cień mam na oczach, a ja na to "od Justina Biebera" :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno już można dostać w niektórych sklepach :). Mnie ciekawią te papierowe wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. twistbandy - fajnie to wykombinowali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda bardzo ciekawie, trzeba będzie szybko się w nią zaopatrzeć bo bieberowe fanki wszystko wykupią haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście fajny ten miętowy lakierek, spodobał mi się też fuksjowy błyszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak mogli tu Justina wkręcić? -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. oj będzie moja, kolorki poza szarym bardzo mi się podobają;D

    OdpowiedzUsuń