Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.09.2013

Ebay rulez!!


W sumie tytuł mówi sam za siebie :) Odkąd B. użyczył mi swojego konta na Ebay'u moje pudełko z pierdółkami do paznokci sukcesywnie się zapełnia. Potrafię spędzić pól dnia na portalu, szperać i wyszukiwać co ciekawsze kąski... najlepiej w licytacji od 1 centa :p.

The title of this post says it all :) since B. allowed me to use his account for shopping on Ebay my box with nail bits&pieces is filling up. I can speck half of my day searching for little treasures... preferably with biding starting from 1 cent :p.

I oto co mi przyniósł listonosz w przeciągu 2-3 miesięcy (2 przesyłki są jeszcze w drodze ale nie mogłam już dłużej czkać, aby Wam te cuda pokazać).

And this is what my postman brought me in the last 2-3 months (2 parcels are still on a way, but I couldn't wait any longer those show You all the goodies).



Folie transferowe - rożne kolory. Najbardziej podobają mi się te 3 ostatnie. Jedna z nich mam własnie na paznokciach i czuje ze ten metr szybko mi się skończy ;)

Transfer foil - different colors. I like last 3 the most. One of them I have on my nails right now and I have a feeling that the meter will be gone very fast ;)


Ćwieki - paczuszki liczą ponad 1000 sztuk i kosztują około dolara :) z darmową wysyłką. Raj na ziemi!

Studs - the bags hold over a 1000 pieces and cost around 1 dollar :) with free delivery. Paradise!


Ale z tych jestem najbardziej zadowolona. Niesamowite są. Czarno-białe pokazywałam już na paznokciach o TU.

But those are my favourite. They are just amazing. The black and white ones I was showing You on my nails HERE.


I na koniec skórki/naklejki... jakkolwiek to się nazywa. Zamówiłam 3 rożne. Jeden już użyłam i pokażę niedługo. Trzecie jeszcze nie dotarły.

And last but not least nail skins/stickers... whatever the name is. I ordered 3 different ones. One I already used and I will show You soon. The third one didn't arrive yet.

I to wszystko. Ale już mam na oku kilka nowych rzeczy :)
That's it. But I already spotted some new stuff :)

35 komentarzy:

  1. Wszystko mi się strasznie podoba, kusisz zakupami na tym portalu :D Najbardziej ciekawią mnie te folie transferowe jak to jest z ich używaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sobie do nich kupić buteleczkę kleju do folii. Uzywanie nie jest trudne. Wystarczy troche potrenować i wyczuć jaka grubość kleju jest potrzebna.
      Pokazywałam krok po kroku jak jej uzywac. W zakladce Tutoriale jest link :)

      Usuń
  2. o matkooo musze poszukac!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te naklejki z piókami - boskie!
    Podpowiesz, u jakich sprzedawców kupujesz?
    I jaki klej jest potrzebny do tych folii? Nigdy nie wiem, pod jakim hasłem szukać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie te z piórkami już użyłam :)
      Kupuje tam gdzie jest taniej, maja darmowa wysyłkę i dużo pozytywnych komentarzy.
      A klej jest na Ebay'u i na Allegro tez widziałam. Szukaj jako "klej do folii transferowej" albo "transfer foil glue" :)

      Usuń
    2. Myślałam, że masz już jakiś sprawdzonych :)
      Super, w takim razie poszukam, bo folie transferowe już od dawna mnie kuszą :D

      Usuń
    3. Folie kupowałam u 2 rożnych i z obu jestem bardzo zadowolona. A kierowałam się tylko wzorami i cena za rolkę.

      Usuń
  4. I chce Ci się bawić w takie pierdoły? Mnie by szlag trafił jakbym miała to umieścić na paznokciach. Pomalowanie ich to już wyczyn :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby mi się nie chciało, to bym nie kupowała ;)

      Usuń
  5. Świetne wzory folii :) jakiego topu do nich uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose Gel Look. Ale mam taki z NYC szybkoschnący i tez się spisuje. Ale konsystencja bardzie mi odpowiada tego z GR. Innych w sumie nie mam :p

      Usuń
  6. jestem strasznie ciekawa tych folii transferowych ^^ używałaś ich na całą płytkę paznokcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam na cala płytkę i na cześć. W obu wersjach mi się podoba.

      Usuń
    2. Ja właśnie jakiś czas temu próbowałam pokryć folią całą płytkę i strasznie było widać zagniecenia. Wstaw koniecznie zdjęcia ;)

      Usuń
    3. A bo te całkiem gładkie to chyba tak maja. Folia jest plaska i na zaokrąglonym paznokciu chyba zawsze jakieś zagniecenia będą. Te wzorkowe folie są świetne i tych zagnieceń tak nie widać.
      Zrobie coś niedługo z taka gładką to pokażę :)

      Usuń
    4. Ooooo to świetnie. Dzięki i będę czekać ;)

      Usuń
  7. ile dobroci! czekam na dalszą część! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle pięknych rzeczy, że nie wiadomo na czym oko zawiesić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. eBay is awesome for nail art stuff, isn't it ? I always bought on here ! By the way, I ordered some same studs and foils as you ^^. And I n-e-e-d those splatter studs, they are so gorgeous *___*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh yes, they choice they have there...
      Enjoy Your foils and studs :)

      Usuń
  10. Ale kusisz tymi ćwiekami! Folie też świetnie wyglądają, jestem ciekawa jak będzie ta koronkowa wyglądac na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczynam żałować, że nie mam tam konta, faktycznie raj;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ostatnio zamówiłam sporo rzeczy na ebayu, m.in. zestaw neonowych ćwieków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam zatem, aż je pokarzesz :)
      Mam je w obserwowanych aukcjach.... ale nie wszystko na raz :p

      Usuń
  13. Masz jakąś obsesję na punkcie paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa bloga zobowiązuje ;)
      Ot taki mały fiolek :D

      Usuń
  14. ale super zakupy :D najbardziej zazdroszczę ci cwieków :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wow już się nie mogę doczekać Twoich efektów na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  16. achh, ja też oglądam, aż mi ślinka cieknie, ale nie mogę trafić na jakąś tańszą przesyłkę. Wszystkie aukcje mają koszta przesyłki z kosmosu :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaznacz sobie po lewej stronie ze chcesz darmowa wysyłkę. Jest ich cały ogrom i chyba wszystko z Chin ;)

      Usuń
    2. Aaa widzisz! Gapa ze mnie straszna! No ale co poradzić - póki co jestem zielona!
      Dziękuję! :)

      Usuń
  17. te kolorowe ćwieki są genialne :D !

    OdpowiedzUsuń