Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.09.2013

Bez stempelków tym razem... No stamps this time...

Odłożyłam (na chwilę) stemple i sięgnęłam po farbki akrylowe. Zauważyłam, że te świetnie trzymają się na piaskowych lakierach i nie zmywają tak szybko. Wiadomo, że bez top coatu nie ma co liczyć na mega trwałość farb, ale na piaskowych nierównościach wzorki wyglądają świetnie minimum 2 dni. Potem oczywiście się ścierają, ale mimo to są nadal widoczne.

I put away (for a bit) my stamping plates and I took acrylic paints out. I noticed that they really last long on top of sand polishes and they do not wash away fast. Of course without a top coat they are not super long lasting, but still the sandy texture they look great for at least 2 days. They the start to fade a bit, but are still visible.



Tu baza jest Kiko Sugar Mat 633 Magenta. Do tego srebrna farbka i cienki pędzelek. I właściwie to wszystko. Całość bez top coatu, aby zachować piaskowy efekt. 

The base here is Kiko Sugar Mat 633 Magenta. I also used a silver acrylic paint and a thin brush. And thats basically it. I didn't use any top coat to keep the sandy effect.



I na koniec słowo o trwałości lakieru Kiko. Dzisiaj mija 4 dzień odkąd pomalowałam nim paznokcie (bez top coatu) i jedynie końcówki są delikatnie pościerane. Oczywiście wykonuje wszelkie prace domowe, a do zmywania naczyń nie używam rękawiczek. Jestem z tego lakieru mega zadowolona!

And let me just mention about the Kiko durability. Today is the fourth day that I have it on my nails (no top coat) and there is just a slight tip wear visible. Of course I use my hands for normal house work and I don't use gloves for dishwashing.  I am super happy with this polish!




13 komentarzy:

  1. Piękne są, niezwykle precyzyjnie namalowane. :)
    Jakich farbek używasz? Bo ja ostatnio zainteresowałam się farbkami, ale kompletnie nie wiem jakie wybrać. Jak możesz to odpisz u mnie, bo tak to pewnie zapomnę kogo pytałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź:)
      W takim razie w poniedziałek idę do papierniczego:)

      Usuń
  2. bardzo ładnie :D bardzo lubię wzorki na piaskowych lakierach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mi przypomniałaś, że muszę sobie w końcu zamówić farbki!
    A kwiatuszki śliczne Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę takie równe te kwiatki że i tak wyglądają jak od stempelków, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne zdobienie, cieszy oczy ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. bez stempelków, a perfekcyjnie.
    Kurczę, muszę spróbować takich kwiatków, może mi wyjdą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wygląda! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń