Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.09.2013

Avon - On Point Blue.


Uwielbiam granatowe lakiery. Chociaż ten można by zaliczyć do niebieskich, to jest to dosyć ciemny niebieski. Bardzo ładny i błyszczący, bez zbędnych drobinek. I cale szczęście należy do tych mniej problematycznych Avonowych lakierów. 

I love navy blue polishes. And though this one is more from blue family, it is a pretty dark blue. Very pretty and shiny, without any extra bling. And I am so glad it is one of the less problematic  Avon polishes.


Malowanie nie należy do ciężkich. Konsystencja z tych rzadszych i pierwsza warstwa smuży strasznie, ale już druga daje piękny, równomierny kolor. Schnie szybko i nie potrzebuje top coatu aby błyszczeć. Pędzelek plaski i równo ścięty.
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza (Joko ceramiczny nano utwardzacz)

Applying is not hard. Consistency rather runny and the first coat smudges terribly, but the second gives a nice and even colour. It dries fast and doesn't need a top coat to shine. The brush is flat and nicely cut.
On photos: 2 coats + base coat (Joko ceramic hardener)


22 komentarze:

  1. Bardzo ale to bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie taki mam kolor jesiennej kurtki :) nawet się rozglądałam za lakierem pasującym i obstawiałam raczej blue water lilies a tu proszę,ten jest ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Blue Water Lilies jest całkiem inny. Po pierwsze ma drobinki. No i jest jaśniejszy, bardziej błękitny. Ten jest ładniejszy :)

      Usuń
  3. No to teraz mój portfel ucierpi mocno... Kusicie wszystkie niemiłosiernie rzeczami na które uwagi nie zwróciłam przy przeglądaniu katalogu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jaki on ładny. Dla mnie bardziej niebieski niż granatowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, bardzo ładny kolorek, ale ja jakoś nie przepadam za tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie takie odcienia aktualnie poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o o o o już go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi nie przypadł do gustu. chociaż w wyobraźni widzę go w wersji matowej, i całkiem ładnie mi to wyobrażanie wychodzi:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny! Taki chabrowy, przynajmniej na zdjęciu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bajeczny kolorek :) nie miałam jeszcze żadnego lakieru od Avonu

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękny odcień niebieskiego - taki intensywny i głęboki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda ;) Ja mam jakis uraz do lakierów Avon poniewaz kupiłam kiedyś róż i okazał sie tragedia a nie był tanii w porównianiu z pozostałymi lakierami z mojej małej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lakierami Avonu to trzeba trafić. Niektóre są paskudne, inne idealne.

      Usuń
  13. Kolor wydaje się być ciekawy ale ja jakoś za niebieskimi lakierami na pazurkach nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń