Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.09.2013

Andreia - nr 99

Szkoda, że lakier nie ma jakieś nazwy, tylko sam numerek. Jak tak ładny, że zasługuje na coś ładniejszego. 

Pity the polish doesn't have a name, just a number. It is so pretty that it deserves some nice name.


Już miałam w koszyku śliczną jasną miętę. W ostatniej chwili wymieniłam ja na ten ciemny fiolet. Dzisiaj widziałam ową miętę i już mnie tak nie zachwyca. Ten lakier jest nieziemski! Kolor jest tak soczysty i głęboki, że aż zapiera dech w piersi. Maluje się nim tez bardzo przyjemnie, jest taki kremowy, gładki i jedna grubsza warstwa daje bardzo zadowalający efekt. Nałożyłam jednak 2 cieńsze - tak dla pewności. Nie nakładałam żadnego top coatu (rzadko to robię to zdjęć), a popatrzcie jak błyszczy!
Jedyny minus to pędzelek. Jest wąski i jakoś dziwnie rozczapierzony na końcu. 

I already had in my basket a lovely mint. In the last minute I swapped it to this dark purple. I saw the mint today again and it doesn't talk to me anymore. This polish is unbelievable! The colour is so juicy, deep and breathtaking. It is so peasant to use as well. The consistency seems to be so creamy, smooth and one even one coat gives satisfying effect. I applied 2 thinner - just to be sure. I didn't add any top coat (I hardly do it for the photos) and just look how shiny it is!
The only minus is the brush. It's thin and kinda fluffy in the end.


Taka niepozorna buteleczka a takie cudo w  środku.
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza (Joko cermaiczny nano utwardzacz)

Such a a inconspicuous bottle with a treasure inside.
On photos: 2 coats + base coat (Joko cermaic hardener)


Ciekawa jestem czy wszystkie lakiery Andreia są takiej jakości. Wybór kolorów maja całkiem spory :) Cena za 10,5 ml to ok 2 euro, za 14 ml ok 2,80 euro.

I wonder if all Andreia polishes have this quality. They have pretty big range of colours :) They cost about 2 euro for 10,5 ml and around 1,80 euro for 14 ml.


28 komentarzy:

  1. piękny kobiecy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój odcień, ale ma w sobie coś przyciągającego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam takie ciemne lakiery :)

      Usuń
  3. Ale piękny, głęboki kolor! I jak błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. JAPIE PIĘKNE ;O KUPUJE TEN LAKIER, ALBO CHOCIAŻ TAKI KOLOR! (sory za capscock ;D)

    pozdrawiam i zapraszam do sibie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG, this purple is g-o-r-g-e-o-u-s !

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mój kolor, ale jest naprawdę powalający! taka bardzo dojrzała śliwka.. hmm :>

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, jest piękny!sprawdzałaś go może do stemplowania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale tez o tym pomyślałam :) Zakupiłam jeszcze czarny, może się nada.

      Usuń
  8. faktycznie kolorek zachwyca :) a jak jeszcze przyjemnie się nim maluje to już w ogóle rewelacja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ten kolor jest taki... Twój! :) piękna, czarna śliwa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor świetny, a ta cena jeszcze lepsza ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudny kolor!
    A gdzie można taki dostać?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jest nietypowy, ale fascynujący :>

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękny kolor! taki... soczysty? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię ciemne kolory, ale ten jakoś średnio do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy kolorek ale nie mój raczej :P

    OdpowiedzUsuń
  16. o jacie jaki śliczny :D uwielbiam już go :D

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny kolor aż mnie kusi coby go kupić :)

    OdpowiedzUsuń