Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.09.2013

Andreia nr 99 i malowane kwiatki.


Nad lakierem Andreia zachwycałam się już wczoraj [KLIK]. Trochę go ozdobiłam malując na nim fioletowe kwiaty farbami akrylowymi. Widziałam takie na jakiś naklejkach na paznokcie i bardzo mi się spodobały. Naklejek nie kupiłam, a kwiatki mam :p
Chyba od nowa polubiłam filetowy kolor :) 
Całość pokryłam top coatem Golden Rose Gel Look. I to wszystko.


I was admiring this Andreia polish yesterday [CLICK]. I decorated it with a flowers using my acrylic paints. I saw flowers like that one some nail stickers. I liked them so much. I didn't buy the stickers, but I have the flowers :p
And I think I like purple colour all over again :)
Everything sealed with Golden Rose Gel Looks top coat. And that's it.




29 komentarzy:

  1. Suuper ci wyszło:)
    te kwiatki są cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty zmalowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten 99, a kwiaty wyszły ci przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdobienie!
    Jedno wielkie ŁAŁ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja ! Dzieło sztuki na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne ^^ uwielbiam kwiatowe motywy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kwiatki są wręcz idealne ! Dodatkowo w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie to wygląda :) Lubię takie kolory na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne :) chciałabym umieć coś takiego zrobić na własnych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kwiatki zmalowałaś! po prostu śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor bazowy jak dla mnie za ciemny, ale kwiatki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne kwiatuszki Ci wyszły! Ja naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zresztą jak zawsze zdobienie w twoim wykonaniu jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakież piękne te kwiatuszki !

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiaty są przepiękne, muszę je zmalować, nawet już wiem na jakim lakierze :) Oby wyszło chociaż w połowie tak ładnie jak u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie piękne kwiaty! *.*
    zdobienie wyszło delikatnie ale po prostu przegenialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne! wyszło fantastycnzie, nawet nie ma się tu do czego przyczepić, bo jest idealne

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarujesz tymi swoimi paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń