Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.08.2013

Zużyte w lipcu. Finished in July.


Cały miesiąc zbieram skrzętnie opakowania po produktach, jak przychodzi co do czego, to nie mogę zabrać się za pisanie posta denkowego. I tak co miesiąc :p Przejdę zatem od razu do rzeczy.

I collect all the empty bottles and jars, and when it's time to write post with my empties I just cannot start. And every month is the same :p I'll get to the post straight away then.

Ciało:
1. Bioten balsam do ciała - piękny zapach, świetne nawilżenie. Kupie ponownie. [pełna recenzja]
2. Avon Simply Delicate żel do higieny intymnej - zużyłam wiele takich buteleczek przez ostatnie lata. Nie podrażnia, jest delikatny i dosyć wydajny. Ale ostatnio polubiłam Dove ;) Nie wiem czy kupię ponownie.
3. Yves Rocher woda toaletowa o zapachu malinowym - bardzo ładnie pachnie, ale na mnie mi nie pasowała. Używałam jako zapach do pomieszczeń :) Tego zapachu nie kupię ponownie.
4. Avon Skin So Soft ujędrniająco-naprawczy krem do rak z olejkiem z babassu - bardzo tłusty i treściwy kremik. Chociaż na opakowaniu jest napisane, że to kuracja na noc. I tak go stosowałam i spisywał się dobrze. Przyjemnie pachnie. Już go chyba nie ma w katalogu, więc nie kupię ponownie.

Body:
1. Bioten body milk - lovely fragrance and great moisturizing abilities. I will buy again. [full review]
2. avon Simply Delicate feminine wash - I have used many bottles for his product over the years. It doesn't irritate, it's gentle and quite efficient. But now I like Dove more ;) so I don't know if I am gonna buy it again.
3. Yves Rocher Raspberry eau de toilette - smells really nice, but I didn't like it on myself. I was using it as a room scent :) Will not buy this specific one again.
4. Avon Skin So Soft firming&restoring overnight hand treatment - very rich and greasy cream  Was using it just for the night and it was doing a good job. Smells nice. I think it's not available in the catalog anymore, so will not buy again.


Włosy:
5. Garnier Ultra Doux szampon z mleczkiem roślinnym - ładny zapach, bardzo wydajny ale u mnie pojawił się po nim łupież. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
6. Yves Rocher szampon przywracający blask - bardzo przyjemny szampon o cudnym zapachu. Kupię ponownie. [pełna recenzja]
7. Syoss Substance&Strength szampon - wkład B. w denko :p Mi on nie pasuje, gdyż powoduje łupież (nic nowego), za to B. bardzo go polubił i kupuje, gdy tylko pojawi się w promocji. To już chyba 3 butla i kupi ponownie. [pełna recenzja]
8. Garnier Fructis mleczko ułatwiające prostowanie - chciałam, aby wygładzało mi włosy, gdyż nie prostuje ich prostownicą ani suszarką. Niestety włosy po nim były sztywne, i szybciej się plątały. Męczyłam się z nim chyba rok, bo nie lubię wyrzucać produktów. Nie kupię ponownie.
9. Herbal Essences odżywka wzmacniająca - bardzo fajna, wydajna, gęsta odżywka. Ślicznie pachnie. Kupię ponownie. [pełna recenzja]

Hair:
5. Ultra Suave shampoo with vegetable milk - nice smell, very efficient, but I got dandruff after it. Will not buy again. [full review]
6. Yves Rocher radiance shampoo - very nice shampoo for a change with a lovely scent. Will buy again [full review]
7. Syoss Substance&Strength shampoo - B.'s contribution to this months empties. I don't like it as I get dandruff after (nothing new), but he likes it aq lot, and buys whenever we see it on some promotion. It must be third bottle already and he will buy it again. [full review]
8. Garnier Fructis straightening milk - I wanted it to help smoothing my hair as I don't use straightener or hair drier to make the straighter  Instead of that they were rough and tangled  I was trying to finish it for over a year as I don't like to throw away products. Will not buy again.
9. Herbal Essences strengthening conditioner - very nice, efficient and thick conditioner. Smells lovely. Will buy again [full review]


Twarz:
10. Avon Anew Vitale żel do mycia twarzy - mega wydajny, ślicznie pachnący żel. Bardzo go polubiłam. Kupię ponownie. [pełna recenzja]
11. Avon Anew Vitale krem na noc - ładny zapach, dobre działanie. Treściwa, ale lekka formula. Bardzo wydajny i dobrze działający. Kopiłabym ponownie. [pełna recenzja]
12. Avon Anew Vitale krem na dzień - zapach jak w pozostałych produktach. Na lato zdecydowanie za treściwy, ale jesienią czy zimą będzie się sprawdzał. Lubiłam go. Kopiłabym ponownie. [pełna recenzja]
13. Yves Rocher peeling morelowy - dobrze oczyszcza i wygładza skore, ale ma bardzo rzadka konsystencje. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]

Face:
10. Avon Anew Vitale cleansing gel - very efficient, with a lovely fragrance. I really like this one. Will buy again. [full review]
11. Avon Anew Vitale night cream - nice fragrance and gives good results. Rich, but light formula. Very efficient. I'd buy it again. [full review]
12. Avon Anew Vitale day cream - fragrance like in other products. Definitely too heavy for summer, will be better for autumn or winter. I liked it. I'd buy it again. [full review]
13. Yve Rocher apricot face scrub - it cleanses and smoothes the face nicely, but the consistency is too runny. Will not buy again. [full review].


Pozostałe:
14. 2 plasterki na noc Nivea. Kiedyś kupiłam ich ogromną ilość i nie mogę zużyć. Oczyszczają pory, ale krótkotrwale.
15. Probka kremu Oriflame Optimals - całkiem przyjemny. Ten na dzień bardziej mi pasował.
16. 2 probki podkladu Avon Luxe - Natural Glamour zdecydowanie za ciemny, Porcelain idealny, chociaż może podkreślać pory i skórki.
17. 2 próbki perfum: Oriflame Elvie i Avon Ballroom Beauty - żaden mi się nie podobał.

Other:
14. 2 Nivea clear-up strips. Long time ago I got a whole bunch of them and still cant use them up. They do clean pores but for a very short time.
15. A sample of Oriflame Optomals cream - quite nice. I liked the day version more\.
16. 2 samples of Avon Luxe Foundation - Natural Glamour was too dark, Porcelain was perfect, though it can show dry skin and pores.
17. perfume samples: Oriflame Elvie and Avon Balroom Beauty - didn't like any of those.

Koniec:)
The End:)

Jeszcze zdjęcie bonusowe. Kicia się nawącha i będzie rozrabiać :p
And a bonus photos. Kitty gonna stiff a bit and then will brawl :p



20 komentarzy:

  1. lubię szampony do włosów Yves Rocher
    miałam wersję z łubinem i także byłam zadowolona
    podoba mi się Twoje denko
    widać, że dokładnie zużywasz kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez je lubię, chociaż dla mnie to takie zwykle szampony. W promocji warto kupić.
      Oj, z kosmetyków wydłubuje wszystko do ostatniej kropli :D

      Usuń
  2. Kusi mnie ten żel do mycia twarzy i krem na noc z linii Anew Vitale, bo mam krem na dzień ale zbyt treściwy właśnie jest na lato :).
    I ten krem ze SSS też kiedyś o nim myślałam, w czasami w netto jeszcze go widuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz problem z suchymi dlonmi to warto w netto go wziąć. Zostawia tłusta warstwę, dlatego na dzień nie bardzo pasuje, ale na noc jest super.

      Usuń
    2. No jeśli jeszcze będzie to chyba się skuszę z tym, że widzę, że w następnym katalogu już go nie ma w netto ale może jeszcze się pojawi :).

      Ja kremów do rąk używam tylko na noc więc byłby jak znalazł :)

      Usuń
  3. Nic z tego nie miałam, ale zaciekawiłaś mnie kremem z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocurek ekstra aż normalnie nie mogę przyćmił mi cale denko, a tak to tylko z AVON mi się kosmetyki gdzieś tam udało wypróbować a reszty niestety ni miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja natomiast bardzo lubię szampony i odżywki z Syoss :) Mieszkasz może w Hiszpanii ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam takie hiszpańsko podobne nazwy na opakowaniach :)) Musi tam być pięknie :))

      Usuń
    2. Zależy co kto lubi :)
      Latem jest bardzo gorąco i sucho... zima wiele i leje.
      Osobiście wole chłodniejsze i bardziej zielone klimaty.

      Usuń
  6. nic z tego nie znam :(
    ja szykuje denko tym razem z dwóch miesiecy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę sporo zużytych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jak dużo!:D Znam większość z Avon;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! aż 2 kremy do twarzy udało Ci się zdenkować :) brawo - u mnie z tym słabo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracowałam nad nimi od marca :D najżywsza pora.

      Usuń
  10. żele do higieny intymnej z Avon bardzo wysuszają;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście nic po nich nie jest :)

      Usuń
  11. Ten bioten mi się spodobał ;-)

    OdpowiedzUsuń