Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.08.2013

Z tymi musimy się przegnać.... We have to say good bue to those...

Essence postanowiło wycofać kilka produktów, aby zastąpić je nowymi. Jeśli wiec widzicie swoich ulubieńców na liście, warto pomyśleć o dodatkowej sztuce. Ja widzę mój ukochany granatowy lakier 126 :(

Essence decided to discontinue some products, to replace with them with new ones. So if You see on the list something You like, it's good to consider getting another one. I can see my fav navy polish 126 :( 


















źródło/source

8 komentarzy:

  1. Na szczęście na liście nie ma tego po co najczęściej sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, wycofują te małe błyszczyki zanim zdążyłam wypróbować :( Mam nadzieję, że na ich miejsce wprowadzą inne fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. ufff dobrze że nie wycofują niczego co namiętnie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na to, że będzie się trzeba zaopatrzyć w bazę Peel Off.
    Albo zacząć korzystać z wikolu :-P Na pewno taniej wyjdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiec to jednak wikol :D Nie bylam pewna czy ten PVA glue to u nas tak samo się nazywa czy nie. Powiem tacie, żeby mi mi trochę swojego oddal :p

      Usuń
  5. Dużo tego wycofują:/ trzeba się jeszcze w pewne produkty zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, tyle maskar w asortymencie essence a oni wycofują mi akurat "MÓJ"! ;p mam nadzieję, że szczoteczka z Get Big będzie pasowała do innych z tej serii!!! :-)

    OdpowiedzUsuń