Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.08.2013

Yes Love - Speckled Effect 700

Kuszę dalej :p
I keep teasing :p


Kolejny piegusek Yes Love. Ten spodobał mi się jako pierwszy na polce i dalej mi się bardzo podoba. Konsystencja z tych gęstszych, ale przyjemnie się nim maluje. Nie sprawia problemow, nie smuży i w zupełności wystarczają 2 warstwy. Schniecie ekspresowa, tak jak i pozostałych lakierów z tej serii. Dodatkowo nałożyłam warstwę top coatu, gdyż te drobinki są wyczuwalne na na paznokciu. Nie haczą jednak i nie drapią. 
Pędzelek mały, lekko spłaszczony. Wolałabym aby był większy, ale by się w buteleczce nie zmieścił :p
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Essence peel-off base coat) + top coat (Golden Rose Gel Look top coat)


Another speckled polish from Yes Love. This was the first one I liked when I  saw them on the shelve and I still like it a lot. The consistency is rather thick, but it is pleasant to apply. Doesn't smudge or give any problems. Two coats are enough to get full opacity. Express drying time, just like in other polish from this line. I applied a top cot to get more smooth effect as the little glitter is not completely smooth on the nail. But it doesn't scratch.
Oh photos: 2 coats + base coat (Essence peel-off base coat) + top coat (Golden Rose Gel Look top coat)


Jakoś tak słodko na blogu się zrobiło :) Niedawno pokazywałam cukiereczkowy piasek Golden Rose, a teraz znowu ten słodziak. 

It is so sweet on blog lately. Not so long ago I was showing You sweet sandy polish from Golden Rose and now this little sugar.


Przypominam, że dwa kolory lakierów Yes Love można wygrać z moim rozdaniu [KLIK KLIK]

Let me remind You that two colours of Yes Love You can win in my giveaway [CLICK CLICK]

26 komentarzy:

  1. Takiego lakieru jeszcze nie widziałam.Niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak:) A gdzie te lakiery można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy puszczam, ze w Hiszpani, Francji, Portugalii...

      Usuń
  3. Ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam widząc je u CIebie ostatnio, że będę piszczeć...piszczę!!! :D cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny lakier *_* śnią mi się po nocach te pieguski.

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki, uroczy i rzucający się w oczy :) ideał!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty kusicielko!! Świetny ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają się tego typu lakiery, koniecznie muszę w końcu jakiś nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi nie przeszkadza ta słodycz na twoim blogu :D a lakierek cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jest prześliczny, uroczy! ;) strasznie mnie się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo, bardzo ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oszzz Ty - genialny lakier :D zakochana w nich jestem na zabój :) !

    OdpowiedzUsuń
  14. słodziutki jest :D
    daje efekt sandwich nails i to jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń