Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.08.2013

Yes Love - Speckled Effect 578.

Pora na zielony piegowaty lakier od Yes Love. 
Time for a green specked polish from Yes Love.



Kolor bardzo jasny, wiosenny, który wygląda bardzo świeżo na paznokciach. Konsystencja raczej rzadka ale przymnie się nią maluje. Nie bąbelkuje przy nałożeniu grubszej warstwy i chwała mu za to, bo potrzebuje 3 cieńszych, lub 2 grubszych warstw aby uzyskach ładnie pokryte paznokcie. Lakier ma całkiem sporo drobnego brokatu i większych heksow - trzeba uważać, aby przy nakładaniu nie zbijały się w skupiska. Równomierne rozłożenie nie jest jednak bardzo trudne, gdyż lakier nie jest gęsty. 
Pędzelek wąski i krótki, jak w pozostałych lakierach. Schniecie błyskawiczne pierwszej warstwy. Druga wysycha trochę dłużej, ale tez szybko. Mimo to podczas robienia zdjęć uszkodziłam sobie paznokcia wskazującego, wiec nie zwracajcie na niego uwagi :p
Na zdjęciu: 2 grubsze warstwy + baza (Essence peel-off base coat)



It is a very light, springy, colour that looks so fresh on the nails. The consistency is rather runny but its pleasant to work with. It doesn't bubble if we wanna apply thicker coat and thank goodness, cause it needs 3 thinner or 2 thicker coats for full opacity. It is packed with tiny black and big hexagon glitter, so You have to pay attention when applying, cause it can concentrate into one big group. It is not difficult to spread the evenly though as the polish is not thick.
The brush is thin and short just as in other polishes. The first coat dries super fast. The second one a bit longer but still in a good time. And even though I managed to damage my point nail while I was taking the picture so don't pay attention to it :p
On photos: 2 thicker coats + base coat (Essence peel-off base coat)



Ten odcień jest do wygrania w moim rozdaniu [KLIK KLIK]. Dla Was jest oczywiście nowa buteleczka. 

You can win this shade in my giveaway [CLICK CLICK]. You get a brand new bottle of course.




37 komentarzy:

  1. Kolejny piękniś, bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten jego nietypowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny :) ja mam podobną wersję inny kolorek i też rzadki ciężko nakładać albo są skupiska, albo pusto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie trzeba się troszkę postarać aby było równomiernie. Ale myślę, ze warto :)

      Usuń
  5. super ciapki : D
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle pluję sobie w brodę, że widziałam tę firmę będąc na Maderze, a jakoś nie przyjrzałam się czy mają lakiery z tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... a maja spory wybór kolorów ;) Te piegusy dopiero teraz widziałam i tylko w jednym sklepie..

      Usuń
  7. Przepiękny ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie lakiery z tej serii są prześliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja on jest śliczny :D ta zieleń i te czarne drobinki są boskieeee :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie wygląda, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, jaki piękny. Już się w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi się ten efekt nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki cudaśny :D Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. najładniejszy z tych piegusków do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Mi się najbardziej ten różowy podoba (do tej pory). Pozostał jeszcze szary i fioletowy :)

      Usuń
  15. Bardzo fajnie wygląda to na paznokciach ;) Może mi się poszczęści i sama będę mogła zobaczyć jak wygląda na moich....:D

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się kolor tego lakieru, w sam raz na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny lakier spodobał mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzie zakupiłaś ten lakier? :) bardzo fajny! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. cudeńko :) chciałabym choć jeden z nich :P ehh

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zmiksowane kiwi! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze, ale świetny lakier :).
    Podoba mi się efekt końcowy - jest taki nie spotykany ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń