Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.08.2013

Yes Love - Speckled Effect 2905.


Nadeszła pora na pokazanie pierwszego lakieru z mojej malutkiej maczkowej kolekcji [KLIK]. 

It is time to show You the first polish from my mini poppy seed collection [CLICK].


Lakier jest malutki, bo ma tylko 5 ml. Są dostępne również większe buteleczki po 15 ml, ale nigdzie ich nie widziałam. Pędzelek również malutki, ale szerszy niż tradycyjne i lekko spłaszczony, dzięki czemu lakier przyjemnie się nakłada. Konsystencja średnio gęsta, nie smuży, równomiernie się rozprowadza. Te wszystkie piegi tez równo rozchodzą się na paznokciu. 
Największym plusem lakieru jest schniecie. Migusiem wysycha! Gdy skończyłam malować paznokcie na drugiej dłoni, mogłam od razu nakładać drugą warstwę na na paznokcie, które malowałam jako pierwsze. 
Do pełnego krycia wystarczają dwie warstwy - też całkiem dobrze :). Maleńki minusik za to, że po wyschnięciu lakier traci trochę blasku i nie jest idealnie gładki. Ale to chyba normalne przy takiej ilości piegów? 
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza (Essence peel off base coat) + top coat (Catrice Quick Dry&High Shine)



This polish has tiny bottles with only 5 ml capacity. There are larger ones as well, with 15 ml, but I haven't seen them anywhere. The brush is also tiny, but wider than the traditional ones and flat, so it is easy to apply the polish. Consistency medium thick, doesn't smudge, and covers the nail evenly. All those little freckles also go on the nails nicely. The biggest plus for drying time. Its is so fast! when I finished applying the first coat on my other hand, I could start with the second coat on on the nails I polished first right away. 
To full coverage we need two coats - not bad at all :) Tiny mini minus for lack of shine after it's dry and that it is not completely smooth. But I think its normal with polish with this amount of glitter.
On photos: 2 coats + base coat (Essence peel off base coat) + top coat (Catrice Quick Dry&High Shine).




24 komentarze:

  1. aaa zaczyna się.. będę oglądać i płakać..:)
    Jest boski... poprostu idealny, boję się oglądać resztę:D Bardzo mi się podobają lakiery tego typu... i jeszcze kryje po 2 warstwach... <3....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pokazywała je bardzo powoli, stopniowo ;) Obiecuje :D

      Usuń
    2. Dziękuję.. może jakos to przeżyję:D

      Usuń
  2. ostatnio podobają mi się takie wzorki w kropeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczny<3nie spotkalam sie jeszcze z tą firma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się STRASZECZNIE!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie mam do nich dostępu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor, nie mogę się napatrzeć na Twoje pazurki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale czadowy! Chcę go!

    OdpowiedzUsuń
  8. jest przecudny :D
    ech, chętnie bym je dorwała, może kiedyś znajdę je w chińczyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny jest, ma bajeczny kolor no i te piegi <3 idzie się zakochać

    OdpowiedzUsuń
  10. boskiii <33 zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten efekt na paznokciach no i świetny kolor tego lakieru - idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ;) Kiedyś nie byłam przekonana do takich lakierów, ale teraz podbily moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń