Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.08.2013

Wakacyjne rozdanie. Summer giveaway.

Mam kilka produktów, którymi chciałam się z Wami podzielić :) Miedzy innymi te malutkie lakiery, o których ostatnio pisałam. Rozdanie jest tym razem MIĘDZYNARODOWE, ale ograniczone do Europy. Mam nadzieje, ze nagrody Wam się podobają.

I have a few products, that I wanted to share with You :) Those little polishes I was writing about lately as well. This giveaway is INTERNATIONAL, but just for Europe. I hope You like the goodies.

Oto co jest do wygrania:
And here are the prizes:



1. P2 Everyday Rose cienie do powiek/eye shadows (przetestowany kolor pędzelkiem/tested once with a brush))
2. Essence Crazy Good Times 05 Colourbration - rzesy/eyelashes
3. Essence Miami Roller Girl 01 Dates On Skates - roz/blush
4. Catrice Ultimate Colour 110 Pink Me Up! - szminka/lipstick



5. Catrice 905 Steel My Soul - lakier do paznokci/nail polish
6. Yes Love 578 - lakier do paznokci/nail polish
7. Yes Love 2905 - lakier do paznokci/nail polish
8. Opalizujące serduszka/iridescent hearts
9. Sonda z małą końcówką/dotty tool with a small end.



Wszystkie produkty są nowe i nietykane, z wyjątkiem cieni, ktorych kolor sprawdziłam pędzelkiem. Sona ma bardzo malutka końcówkę, idealną do małych kropeczek, oraz drewniana rączkę.

All products are new and untouched, except the eye shadows  I just checked the colour with a brush. The dotter has a tiny mini ball to make tiny little dots and a wooden handle.

Aby wziąć udział w rozdaniu wystarczy być publicznym obserwatorem bloga. Ale oczywiście do zdobycia jest więcej punktów. Ile - zależy od Was :) 
Należy zatem wypełnić formularz i czekać na wyniki.
(Pola, których warunków nie spełniacie pozostawcie puste)

To participate You have to be a public follower of my blog. There is of course more points to get - but that's up to You :)
Just fill up the form below and wait for the result.

a Rafflecopter giveaway

Regulamin:
1. Sponsorem nagród jestem ja.
2. Rozdanie trwa od 7.08.2013 do 31.08.2013 do północy.
3. Aby wziąć udział w rozdaniu, należy wypełnić powyższy formularz
4. Zwycięzca zostanie wyłoniony przez niezawodna maszynę losującą.
5. Wszystkie zgłoszenia będą sprawdzane. Proszę nie oszukiwać!
6. Zwycięzca zostanie ogłoszony na blogu w ciągu 3 dni. Na adres do wysyłki czekam kolejne 3 dni, po tym czasie wylosuję kolejną osobę. Wysyłka tylko na terenie EUROPY.
7. W rozdaniu mogą brać udział osoby pełnoletnie lub posiadające pisemną zgodę rodziców.
8. Rozdanie nie podlega pod ustawę o grach i zakładach (/Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn/zm z dn. 29/07/1992)

Terms and Conditions:
1. The giveaway is sponsored by me.
2. Giveaway runs from 07/08/2013 till 08/31/2013 until midnight.
3. To participate, please fill out this form.
4. The winner will be selected by drawing machine.
5. All entries will be checked. Please do not cheat!
6. The winner will be announced on the blog within three days. I will wait for the shipping address another three days, after this time I will draw another person. Shipping only within Europe.
7. You have to be over 18 years old to participate

54 komentarze:

  1. co to GFC ? i jak mogę cię tam obserwować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie już obserwujesz :) To są członkowie/obserwatorzy/Siec znajomych Google.

      Usuń
    2. mam nadzieję, że zgłoszenie poszło :)

      Usuń
  2. widzisz moje zgłoszenie ??, bo nie widzę żadnego klika typu "done" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo .... mam nadzieje , że poszło :)

      Usuń
    2. A pokazuje Wam "entries earned" a prawym, górnym rogu ile macie punktów na 9?

      Usuń
    3. Marlenails, Monik - mam was obie :) Wszystko zatem poszło :)

      Usuń
  3. Zgłoszenie wysłane :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wysłałam, tylko, że w rubryki które nie wypełniałam wpisywałam "nie" i nie wiem czy to czasem nie błąd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej je zostawić puste :)
      Po prostu nie będę brała ich pod uwagę.

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że poszło ;) Nie umiem za bardzo się w ten sposób zgłaszać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszło, poszło :) Wszystko gra.

      Usuń
  6. Zgłoszona:) mam nadzieję, że dobrze to zrobiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszło :)

    PS. Wiem, że mam marne szanse na wygranie (ale jednak zawsze jakieś są) dlatego mam prośbę. Z tego względu, że od 7 do 14 września nie będzie mnie w Polsce i nie będę miała dostępu do internetu więc jeśli w tym czasie byłyby wyniki a wygrałabym to proszę zaczekaj na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :) Jakby co, to dogadamy się mailowo.
      Wyniki powinny być wcześniej.

      Usuń
  8. nie jestem pewna czy moje zgłoszenie doszło ^^"

    OdpowiedzUsuń
  9. Wystarczy zdjęcie pisemnie napisanej zgody?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobione, mam nadzieję że dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe czy moje zgłoszenie poszło bo coś kurcze namieszałam - oj ja nieporadna ciamajda. Jakbyś była na tyle miła i dała znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie namieszałaś. Wszystko jest - łącznie 9 losów :)

      Usuń
    2. Jak ciamajda to ciamajda :) Dzięki :)

      Usuń
  12. Zgłosiłam się, mam nadzieję, że poszło :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłoszone,mam nadzieje,że ok wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłoszenie mam nadzieję, że poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem czy poszło dobrze XD nie ogarnęłam: Zamieść zdjęcie z linkiem przekierowującym na pasku bocznym. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a, i nie zauważyłam że moja uwaga odnośnie zmian na blogu jest niepotrzebna;P bo już to masz...XD ale trafiłam tu dopiero dzis i jeszcze wszystkiego nie przejrzałam;)

      Usuń
    2. Jeśli prowadzisz bloga, to chodzi mi o umieszczenie bannera ze zdjęciem oraz z linkiem do tego posta.

      Usuń
  16. Skoro konkurs jest do 31.08. do północy, to czemu już teraz magiczna machina nie działa? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze... rzeczywiście wyłączyło się. Juz powinno być dobrze :)

      Usuń