Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.08.2013

Trochę cienia w słoneczny dzień. A little bit of shadow in a sunny day.


Uwielbiam motyw liści na paznokciach. Podobają mi się wszystkie rodzaje.  Kolorowe, jednokolorowe, stemple, malowane, naklejki... 

I love leaf motive on nails. I like all kinds. Colorful, in one colour, stamps, panted, stickers...



A u mnie listki malowane farbka akrylowa. Bardzo lubię ten zielony lakier Avonu Divine Lime. Jest taki soczysty i letni. Trochę go uspokoiłam czarnymi liśćmi .. niczym cień w słoneczny dzień. Tak - u mnie nadal jest ponad 30 stropi i nie mogę doczekać się jesieni.
Całość pokryta topem Golden Rose Gel Look.




And I have leafs painted with acrylic pain. I really like this Avon Divine Lime polish. It is so juicy and summery. I wanted to calm it down a bit with those black leafs... almost like some shadow in a sunny day. Yea - I still have over 30 degrees heat and I cant wait for Autumn. 
Everything sealed with Golden Rose Gel Look top coat.

30 komentarzy:

  1. Ale Ty robisz cuda na tych paznokciach ;) Zazdroszczę precyzji, ja bym nie miała cierpliwości, widać, że to bardzo lubisz ;)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie :) szkoda, że ja tak nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Listki są świetne, fajnie komponują się z tym zielonym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczyłam miniaturkę zdjęcia i pierwsze skojarzenie, jakie przyszło mi do głowy - design nowej mascary Max Factor Wild Mega Volume.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście bardzo podobnie :D Nawet nie wiedziałam, ze taki tusz jest :p

      Usuń
  5. Cudny, w pierwszej chwili pomyślałam, że to naklejki tak precyzyjnie zrobione są te listki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześlicznie!
    te listki wyglądają bardzo ładnie, w pierwszej chwili pomyślałam, że to stemple :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie ;) Też uwielbiam motyw liści na paznokciach, a że nie umiem ich stworzyć, to już inna sprawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdobienie :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lakier bazowy już podziwiałam.. jest przepiękny:) a zdobienie..wow:) cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię tego lakieru z avonu ;p. po kąpieli odpadał mi płatami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mi nic takiego się nie zrobiło. Nosiłam go kilka dni i ścierał się tak jak każdy inny lakier.

      Usuń
  11. Przepiękne listki! I ten lakier! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak pięknie trochę jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdobienie i tak dokładnie wykonane.Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Avon śliczny, a do zdobienie pasuje rewelacyjnie! super wyszło.
    Ale za to przedostatnie zdanie to masz ode mnie baty :D nieeee chceee jesieni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham jesień :D Nawet jak mam za to dostać baty :p

      Usuń
  15. Bardzo fajne zdobienie, a ten lakier z Avonu ma naprawdę piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne listki zmalowałaś :)
    Podoba mi się ta limonka z Avonu, nie wiem czemu do tej pory jej nie zamówiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyszedł ten wzorek. Mi też podobają się listki na paznokciach, a u kogoś, bo sama nie potrafię ich wyczarować :/

    OdpowiedzUsuń
  18. waaaaaooooo !!!!!!!!!! amazing nail's ^^

    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę napatrzeć się na te Twoje ostatnie zdobienia. Przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już wyłącznie lakiery hybrydowe new nails. W zasadzie po nich mam grubo ponad miesiąc spokój z malowaniem paznokci, a efekt jaki uzyskuję na lakierach new nails jest genialny. Przy czym od razu przyznaję, że jeszcze wielkiego doświadczenia z hybrydrowymi nie mam ;-)

    OdpowiedzUsuń