Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.08.2013

Synergen - maseczka przeciwtrądzikowa. Anti acne mask.

Dawno nie było żadnej pielęgnacji. Ciągle tylko paznokcie i paznokcie :p Dla odmiany dzisiaj będzie o maseczce, z którą własnie siedzę na twarzy ;) 

I didn't write much about skin care products in a while. Its just nails and nails :p. So for a change today will be a face mask that I have on my face right now ;)

Synergen Maseczka Przeciwtrądzikowa.

Opakowanie to podwójna saszetka 2x7.5 ml. Jedna mała torebeczka wystarcza mi na aż 3 użycia. Wydajność świetna. Czy one są dostępne w tubkach?

Zapach: przypomina mi zapach olejku z drzewa herbacianego z The Body Shop. Świeży  intensywny. Mi się podoba.
Konsystencja: maseczka jest bardzo kremowa, jakby puszysta, miękka. Przy nakładaniu mam wrażenie, że aplikuję sobie jakiś mus albo krem do tortów. Nie spływa z twarzy. Maseczka nie zastyga tak mocno jak typowe glinki, wiec nie kruszy się. Pozostaje lekko elastyczna. 
Działanie: Maseczka zaskoczyła mnie swoim działaniem. Bardzo dobrze oczyszcza buzie, pory są widocznie mniejsze, czyste, a skóra twarzy wygląda bardzo świeżo. Ogromniasty plus za to, że nie wysusza i nie ściąga skory twarzy. A wręcz nawilża skórę. Zazwyczaj po takich maseczkach oczyszczających nakładam dodatkowo maseczkę nawilżającą, lub odżywczą. Tu nie muszę tego robić. Cera jest miękka i gładka. Nie wiem jak to wszystko możliwe w jednej tak niepozornej saszetce. 
Warto tez wspomnieć, że lekko chłodzi twarz. Na zimę więc się nie sprawdzi, ale teraz latem jest to całkiem przyjemne uczucie. 



Kupię ponownie. Świetna maseczka za naprawdę niewielkie pieniądze. Wybaczam nawet te saszetki - wolałabym tubkę. 



Synergen Antibacterial anti-acne face mask.

The packaging: it is a double sachet with 2x7,5 ml capacity. One little sachet lasts me for 3 times. Great efficiency. Are they available in tubes?
Fragrance: it reminds me tea tree oil from The Body Shop. It's fresh and intensive. I like it.
Consistency: it is a very creamy, soft mask. Applying I have a feeling of putting some cake cream or mousse. Doesn't run from the face. It is not a typical clay mask and it doesn't get as hard as they can, so it doesn't crack. It stays slightly elastic.
Result: I really positively surprised me. It really cleans the skin well. The pores are smaller and clean and the face looks very fresh. A very big plus for not drying the skin. Whats's more, it moisture it. Usually I have to apply some moisturizing, or nourishing mask after those cleansing ones. Here I don't have to do that. My face is soft and smooth. I dunno how is it possible in one little sachet.
I will also mention that it gives a cooling effect. Not the best choice for winter then, but now, in summer it is a quite nice feeling.
I will buy it again. It's a great, and really cheap mask. I'd prefer a tube, but I can forgive the sachets.

Skład/Ingredients:

13 komentarzy:

  1. To fajnie, że się tak dobrze sprawdza, a to chłodzenie na lato idealne :) Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę zapamiętać opakowanie, to może jeszcze dziś uda mi się ją upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba się rozejrzeć i wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro jest przeciwtrądzikowa to się skuszę, bo jakoś do innych maseczek nie mam szczęścia i co jedna to mnie zapycha ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. no to nie pozostało nic innego, jak przejść się do rossmanna po maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy najbliższej wizycie w Rosmannie biorę ją :D szkoda, że jest w saszetkach, ale idzie to wybaczyć jeśli tak świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie również wolę tubki niż saszetki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowała mnie ta maseczka, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ją, bardzo się z nią nie polubiłam, twarz była piekąca i czerwona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( A u mnie zupełnie odwrotnie.

      Usuń
  11. Muszę wypróbować koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń