Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.08.2013

Różyczki, listeczki i koral. Roses, leafs and coral.

Co zrobić gdy lakier ma śliczny kolor, ale nam zbąbelkował

What to do with a nail polish that has a lovely colour, but it got some bubbles?



Zakryć go farbkami akrylowymi :) Na koralowym lakierze Avonu - Bikini postanowiłam namalować kilka różyczek nowo nabytą farbą akrylową w kolorze delikatnej brzoskwini. Dodałam trochę białej farbki, aby zaznaczyć kształt płatków. Listeczki zmalowane też farbka w kolorze ciemnej zieleni zmieszanej z białą. Udało mi się je nieco pocieniować i własnie listki najbardziej mi się podobają :)
Bąbelki nada są gdzieniegdzie widoczne, ale jest dużo lepiej!



Cover it with acrylic paints :) On top of the coral polish from Avon - Bikini I decided to paint some roses with a lovely light peach paint I purchased recently. I added some white paint to show the petals. I used dark green paint mixed with white for the leafs. I managed to leave some shades on them and the leafs are my favourite part of that manicure :)
The bubbes are still visible here and there, but it is much better!





21 komentarzy:

  1. Pięknie te róże wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie! Przyłącz się do Polskich Blogów Kobiecych na Świecie i zapraszam na rozdanie http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/2013/08/rozdanie-update.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne różyczki, a lakier bazowy ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudowne różyczki! Genialne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. co ja mogę dodać ? :) pięknie jak zawsze ! cudowne połączenie kolorków, a całość w moim ulubionym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekujemy serdecznie za zgloszenie. Blog zostal dodany do listy Polskich Blogowe Kobiecych na Swiecie xxx

    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. sztuka, pięknie wykonane, koralowy lakier bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, jakie piękne! zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale prześliczne różyczki Ci wyszły, i listki też mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. :D świetny patent na bąbelki! Różyczki są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku, przepiękne paznokcie <3 Podziwiam za precyzję. Zapraszam również do siebie --> dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem i małe wsparcie na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow prze uroczo wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  13. jak mi się to podoba .... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyszło! :) Na miniaturce myślałam, że to naklejki, pozytywnie się zdziwiłam ;)

    OdpowiedzUsuń