Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.08.2013

Rimmel i lamparcik. Rimmer and a leopard.

Za wzorem z lamparcimi ciapkami nie przepadam, chociaż to piękny wzorek na kocie :). Toleruje je jednak na paznokciach. W wersji bardzo delikatnej nawet mogę je ponosić. Czyli tak, jak to dzisiaj Wam pokażę. Cetki są male, jednokolorowe i z daleka to nawet nie widać ze to lamparci wzorek.


I am not a fan of leopard print, though it is a beautiful pattern on a cat :). But I do tolerate it on the nails. In a very delicate version I would even wear it. Which is the way I am gonna show You today. The spots are very small and in just one colour. For a distance You cannot tell they are leopard spots.


Bazą jest pokazywany już Rimmel Guest Star. Następnie taśmą wydzieliłam sobie miejsca, w których chciałam namalować wzorek. Ten wykonałam farbka akrylowa. Zdjęłam taśmę i całość pokryłam top coatem NYC Turbo Dry.

The base is Rimmel Guest Star that I was already showing here. Then I separate the places I wanna have my spots on with a sticky tape. Using acrylic paints I painted leopard print, took the tape off and sealed everything with NYC Torbo Dry top coat.




20 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdobienie, nie pomyślalabym że tak fajnie będzie prezentować się na czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  2. masz dryg do tworzenia stylizacji paznokciowych. podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te cętki są genialne :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorek idealnie wykonany- jak z płytki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam płytki (jeszcze) - muszę sobie jakoś radzić :p

      Usuń
  5. no na takie zdobienie bym nie wpadła :) bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł i efekt! :) lubię cętki na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesująco wygląda takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeden z moich ulubionych wzorków, super!

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyszło :D podoba mi się strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wzorek wygląda jak spemple! :) całość po prostu świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. osz kurczaczek!
    byłam pewna, że to stemple albo naklejki.
    Boski lamparcik, jak bum cyk cyk :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak równiutko, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie, bardzo starannie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń